خبرهای داغ:

تقدیر از بانوان کارآفرین خراسان‌شمالی و رفع موانع تولید برای آنها

تقدیر از بانوان کارآفرین خراسان‌شمالی و رفع موانع تولید برای آنها
مسؤل قشر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه حضرت جوادالائمه(ع) گفت: همایش بانوان کارآفرین خراسان‌شمالی به منظور آشنایی این افراد با یکدیگر و همچنین تقدیر از زحمات ایشان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۸۷۷۹
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۹

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان‌شمالی، جواد زیانلو در همایش بانوان کارآفرین خراسان‌شمالی اظهاركرد: این برنامه برای مدیران کل ادارات اقتصادی و بانوان کارافرین استان تدارک دیده شده تا زمینه آشنایی آنها با یکدیگر و رفع موانع ایشان در امر تولید را فراهم کند.

مسؤل قشر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه خراسان‌شمالی ادامه داد: بانوان همواره ثابت کرده‌اند از ظرفیت بالایی در حوزه اقتصادی برخوردار هستند و بایستی بستر لازم برای استفاده از این ظرفیت در جامعه ایجاد شود.

 وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه و اعتلای یک جامعه، نقش زنان آن جامعه در فعالیت‌های مختلف به ویژه فرهنگی و اقتصادی است.

زیانلو تاکید کرد: نرخ مشارکت اقتصادی زنان در جامعه ایران ۱۴ درصد است در حالی که این مقدار در حوزه‌های فرهنگی و علمی به مراتب بهتر است.

وی خاطرنشان کرد: حضور کمرنگ بانوان در حوزه اقتصادی در حالی است که بیش از ۶۰ درصد از اساتید دانشگاه زن هستند و میزان مشارکت بانوان در حوزه اقتصادی نیز می‌‌تواند افزایش یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار