تاثیر تربیتی ورزشکاران بر جامعه از زبان سردار نظری

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: قشر ورزشکار و سیستم ورزش می‌تواند پس از آموزش و پرورش، کمک زیادی به نظام تربیتی و کادر تراز انقلاب آینده کشور داشته باشد.
کد خبر: ۹۶۰۸۸۶۰
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در نشست با روسای هیأت‌های ورزشی و نخبگان ورزش با موضوع انتخابات ریاست‌جمهوری و مشارکت حداکثری جامعه ورزش و جوانان، گفت: در دنیا شرایط کشور ما بعد از عملیات طوفان الاقصی ووعده صادق به شکلی است که یک مقدار مورد توجه آحاد آزادگان دنیا قرار گرفتیم.

وی افزود: که جا دارد که قدردانی کنم از شهید امیر عبداللهیان
طبق گفته رسانه‌ها حاج قاسم دیپلماسی که قبل، حین و بعد از عملیات وعده صادق ایشان بسیار شجاعانه و پیگیر مسائل بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در خصوص رئیس جمهور شهید بیان داشت: شهیدرئیسی عزیز مردمی، پیگیر، مخلص، صادق وخستگی ناپذیر بودند و این خصوصیات را در سفری که ایشان به کرمان داشتند خودم از نزدیک درک کردم و شعار نمی‌دهم.

سردار نظری با اشاره به  اینکه شهید رئیسی واقعا خستگی ناپذیر بودند؛ اظهار داشت: خداوند چه انرژی به این شهید عزیز  داده بود که ایشان برای خدمت و نوکری مردم انصافاً شور و هیجان خاصی داشتند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: شهید رئیسی خودش را فدای مردم کرده بود این نه شعار است و نه تبلیغ است.
نظری همچنین حضور و مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رای در جمعه ۸ تیرماه‌جاری را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: دشمن در فضای حقیقی و مجازی به‌دنبال تضعیف انتخابات است بنابراین ما هم باید حضور بیشتری در پای صندوق رای داشته باشیم.
وی ابراز داشت: قشر ورزشکار و سیستم ورزش می‌تواند پس از آموزش و پرورش، کمک زیادی به نظام تربیتی و کادر تراز انقلاب آینده کشور داشته باشد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه ورزش را از نوجوانی آغاز کرده‌ام، عنوان کرد: ورزشکاران ما به الگو‌های ورزشی خود علاقه دارند و اگر این الگو در راستای تراز انقلاب قرار گیرد، تاثیر تربیتی در جامعه ورزش می‌گذارد.

سردار نظری عنوان کرد: درمراسمات ملی و مذهبی خصوصاً عید غدیر که در پیش رو است ورزشکاران می‌توانندنقش موثری داشته باشند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: حضرت آقا فرمودند که حضور در انتخابات حماسه‌ای دیگر بعد از تشییع جنازه شهید رئیسی است و شما می‌توانید با حضورتان بیشترین تاثیر را داشته باشید.

وی افزود: الان مسئله اصلی ما انتخابات است دشمن دقیقاً دوربینش را روی آن زوم کرده است

سردار نظری عنوان کرد: ما فردی را برای ریاست جمهوری می‌خواهیم که نگاهش به توانمندی‌های داخل و در بیرون هم نگاهش به ارتباط با کشور‌هایی که به دنبال همکاری سالم با ما باشند و این شاخص‌ها باید مد نظرمان باشد که فردا مدیون خون شهدا مخصوصاً حاج قاسم سلیمانی و کسانی که خونشان برای امنیت این نظام ریخته است نباشیم و بتوانیم دین خودمان را ادا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار