خبرهای داغ:
نماینده مجلس خبرگان رهبری استان قزوین؛

راه شهید رئیسی، مسیر روشن رئیس جمهور بعدی است

راه شهید رئیسی، مسیر روشن رئیس جمهور بعدی است
آیت الله اسلامی عنوان کرد: رییس جمهور شهید، راهی را نشان داد که هرکه بخواهد رییس جمهور بعدی شود نمی‌تواند آن را نادیده بگیرد.
کد خبر: ۹۶۰۸۹۸۴
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۹

قزوین_ به گزارش بسیج، آیت اله اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با حضور در جمع کارکنان و بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در سالن آمفی تئاتر معلم اقبالیه، به بیان ویژگی های شخصیتی رئیس جمهور شهید پرداخت و گفت: اولین ویژگی خاص ایشان، توجه به بیت المال و مراقبت از آن بود. زیرا وی تربیت یافته مکتب امام خمینی(ره) و اهل بیت علیهم‌السلام بود. 

وی گفت: مردمی بودن ویژگی دیگر شخصیتی شهید رئیسی است. مردم نیز با حضور در تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت، از زحمات ایشان قدردانی کردند، البته که عده ای هم برای عذر خواهی بابت تهمت هایی که به او زده بودند آمدند. آقای رییسی همواره در برابر افترا و تهمت ها سکوت کرد و از تفرقه و اختلاف دوری می کرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ویژگی دیگر شهید رئیسی را برشمرد و افزود: بیش از ۹۰ کشور بابت فقدان رییس جمهور ابراز ناراحتی و عرض تسلیت داشتند. این امر نشان دهنده این است که شهید  رییسی با دیپلماسی و رویکرد خود، عظمت و اقتدار ایران را  به دنیا ارائه داد. رئیس جمهور شهید، راهی را نشان داد که هرکه بخواهد رییس جمهور بعدی شود نمی‌تواند آن را نادیده بگیرد.

آیت اله اسلامی در پایان به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: بار دیگر مردم ایران با مشارکت حداکثری در انتخابات، ضربه محکمی به آمریکا و دشمنان نظام اسلامی خواهند زد.

انتخابات جلوه استقلال و اقتدار آفرین است. بالندگی کشور را بالا می برد و قدرت، عزت و سرافرازی را دوچندان به ارمغان می آورد. اولا شرکت در انتخابات و ثانیا انتخاب فرد اصلح، وظیفه هر یک از شهروندان است، به کسی رأی دهید که به بیت المال احترام می‌گذارد و برای حل مشکلات جامعه تلاش می کند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار