خبرهای داغ:
به همت محافل قرآن و عترت نهاد کتابخانه های عمومی کشور صورت گرفت؛

مرحله دوم طرح سراسری کتابت قرآن کریم توسط نوجوانان قزوینی

مرحله دوم طرح سراسری کتابت قرآن کریم توسط نوجوانان قزوینی
طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» با مشارکت تعدادی از اعضای کودک و نوجوان کتابخانه های عمومی قزوین در سالن جلسات اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۸۹۸۸
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۲

قزوین_ به گزارش بسیج، مرحله دوم طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» با حضور فاطمه محمدبیگی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین، ندا امیرلو معاون اداره کل کتابخانه ها، محسن جلیلوند کارشناس منابع، محمد حسن زاده کارشناس خوشنویسی، تعدادی از کودکان و نوجوانان عضو فعال کتابخانه و والدین آن ها، برگزار شد.

فاطمه محمدبیگی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین در رابطه با این طرح گفت: طرح سراسری کتابت قرآن کریم توسط کودکان و نوجوانان تمرینی جذاب و موثر برای انس بیشتر آن ها با این کتاب الهی است.

وی افزود: طرح کتابت قرآن کریم به همت محافل قرآن و عترت نهاد کتابخانه های عمومی کشور همزمان با قزوین به صورت سراسری در تمامی استان های کشور در حال اجرا است.که این مراسم، دومین برنامه طرح سراسری کتابت قرآن کریم در استان قزوین است.

وی تصریح کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با اجرای این طرح گام بلندی در راستای افزایش انس و الفت کودکان و نوجوانان با معجزه الهی قران کریم برداشته و نشان داد که ارتباط بین کودکان و نوجوانان با قرآن می تواند موجب افزایش نشاط اجتماعی و بصیرت فرزندان ما شود.

شایان ذکر است، در اولین دوره این طرح که به مناسبت سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، در ۳۱ استان کشور با اختصاص سهمیه کتابت به هر استان اجرا شد، صفحات قرآن کریم با توجه به تعداد کتابخانه های عمومی هر استان و علاقمندان محافل قرآن و عترت در استان ها تقسیم و کتابت شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار