خبرهای داغ:
محمدی خبر داد

حریق کارخانه تولید پودرهای صنعتی در همدان

همدان- روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: حریق کارخانه تولید پودرهای صنعتی در همدان (جاده ملایر) با تلاش ۵ اکیپ از آتش نشانان مهار شد.
کد خبر: ۹۶۰۹۰۰۴
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۷

سعید محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: ساعت ۶ و ۱۰ دقیقه بامداد امروز چهارم تیرماه ۱۴۰۳ یک مورد حریق در کارخانه تولید پودرهای صنعتی واقع در جاده ملایر به سامانه ۱۲۵ همدان اطلاع رسانی شد.

وی با بیان اینکه با دریافت این گزارش بلافاصله چندین اکیپ عملیاتی با چندین دستگاه خودروی اطفائیه سنگین به همراه معاون عملیات سازمان و مسئولین مربوطه به محل حریق اعزام شدند، افزود: پس از حضور عوامل آتش نشانی در محل مشاهده شد که حریق در داخل یک سوله بسیار بزرگ رخ داده و قسمت بزرگی از این سوله شعله ور است و شعله‌های آتش در حال انتقال به قسمت های دیگر و اماکن مجاور است .

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان با اشاره به اینکه به دلیل گستردگی حریق و وجود مواد آتش‌زا در محل، آتش‌نشانان هم زمان از چندین جهت مشغول اطفا شدند، گفت: پس از حدود ۳ ساعت تلاش بی وقفه آتش را به طور کامل مهار و اطفا کردند و پس از ایمن‌سازی محل حادثه، به ایستگاه مربوطه مراجعت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار