خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

570 عنوان برنامه به مناسبت عید غدیر در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام منصور امامی گفت: ۵۷۰ عنوان برنامه به‌مناسبت عید غدیر در سطح استان اجرا می‌شود که از این تعداد ۱۴۰ عنوان برنامه مربوط به برگزاری جشن تجمیعی است.
کد خبر: ۹۶۰۹۰۵۷
|
۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، منصور امامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم، گفت: ۵۷۰ عنوان برنامه به‌مناسبت عید غدیر در سطح استان اجرا می‌شود که از این تعداد ۱۴۰ عنوان برنامه مربوط به برگزاری جشن تجمیعی است.

وی با بیان اینکه در سطح استان همزمان با عید سعید غدیرخم بیش از ۴۲۶ هزار پرس غذای گرم توزیع می‌شود، افزود: همچنین ۱۱۰ دیگ غذا در شهرستان‌های ارومیه و خوی تدارک دیده شده و ۴۰۰ موکب هم در این راستا راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی یکی از شاخص‌ترین برنامه‌‌های غدیرخم را تدارک ویژه برنامه مهمانی یک کیلومتری غدیر در خیابان شهید سلیمانی ارومیه عنوان کرد و ادامه داد: همچنین در برخی از بوستان‌های سطح استان از جمله گوللرباغی و استقلال ارومیه به مدت سه روز جشن غدیر برپا می‌شود که به طور قطع اقشار مختلف مردم از آن استقبال خواهند کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های این اداره‌کل در یک سال گذشته تصریح کرد: در این مدت دو هزار نفر از مبلغان ساماندهی شدند و نیز دوره ویژه توانمندسازی برای مبلغان برگزار و نیز شورای راهبری بانوان نیز تشکیل شد.

حجت‌الاسلام امامی برگزاری دوره تربیت مربی ویژه، راه‌اندازی پویش حریفت منم، مادران غزه و کودکان غزه با حمایت از مردم غزه، برگزاری محافل قرآنی، تفسیر قرآن، طرح‌های ملی زندگی با آیه‌ها، تجلیل از فعالان قرآنی و چاپ آثار قرآنی، توزیع بیش از ۸ هزار افطاری و خدمت‌رسانی فرهنگی به ۱۰ هزار دانش‌آموز را از جمله اقدامات این اداره کل برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار