خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک:

انتخاب مردم رییس جمهوری در تراز شهید جمهور است

انتخاب مردم رییس جمهوری در تراز شهید جمهور است
حجت الاسلام حشمتی گفت: مردم بابصیر هستند و کسی را انتخاب می‌کنند که ادامه دهنده شهید جمهور باشد و اجازه نمی‌دهند برخی که به تشویش اذهان هستند، به اهدافشان برسند.
کد خبر: ۹۶۰۹۱۰۶
|
۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱

قزوین_به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام ابوالفضل حشمتی در جلسه جهاد تبیین با موضوع مشارکت حداکثری که در سالن اجتماعات یاسین شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک برگزار شد، با تاکید بر اینکه انتخابات پیش رو و مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را باید جدی بگیریم اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در ۱۴ خرداد ویژگی‌های رییس جمهور آینده را به خوبی بیان کردند که باید معتقد به مبانی انقلاب، پرکار و فعال بودن باشد.

پس افزود: برخی نامزدهای ریاست جمهوری با سخنان خود به دنبال عوام فریبی و مشوش کردن ذهن مردم هستند که باید گفت دنبال اهداف دیگری هستند و درصددند خدمات کوتاه و ارزنده و چند ساله دولت شهید رییسی را بر باد دهند که الحمدلله مردم بابصیر هستند و کسی را انتخاب می‌کنند که ادامه دهنده شهید جمهور باشد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک با ذکر اینکه حج، یک مسئله بین‌المللی است و با امامت در هم تنیده شده‌اند ادامه داد: اینکه پیامبر اسلام (ص) در موسم حج امام علی علیه السلام را به عنوان جانشین خود بیان کردند این بود که در آن ایام جمعیت زیادی در مراسم حضور داشتند و مسئله امامت و ولایت امام علی علیه السلام را مطرح کرد.

حشمتی ولایت پذیری امام علی(ع) از پیامبر اسلام را از خصوصیات بارز ایشان دانست و اضافه کرد: ولایت پذیری اهل بیت(ع) سبب قبولی و عروج اعمال، بالارفتن اعمال صالح و برقراری نظم و اتحاد جامعه می‌شود که باید گفت ولایت پذیری یعنی اما و اگر نیاوریم و تسلیم محض ولایت باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در وجود مبارک امام علی علیه السلام جدای از ولایت پذیری، صفات ارزشمندی همچون صفات معنوی عبادات، اخلاق و عدالت، صفات انسانی و جذب مسلمان و غیرمسلمان و صفات حکومتی وجود داشت و انسانیت در تمام ابعاد در وجود ایشان موج می‌زد.

این مسوول با اشاره به نامه ۵۳ نهج‌البلاغه بیان کرد: در این نامه امام علی علیه السلام شاخصه های مسوول را بیان کرده که می‌توان به ساده زیستی، پرهیز از غرور و خودپسندی، روش برخورد با دشمن، اخلاق رهبری با خویشاوندان، سیمای محرومان و مستضعفان و غیره اشاره کرد که توصیه می‌شود این نامه مطالعه شود.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک اطعام در عید سعید غدیر را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و افزود: اگر کسی توان مالی دارد می‌تواند به همسایه‌ها اطعام دهد و اگر ندارد می‌تواند به دختر و پسر و نوه و اعضای خانواده خود اطعام دهد و سنت حسنه اطعام را زنده نگه دارد و بنیانگذار این سنت شود.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار