قصه غدیر در انقلاب اسلامی متجلی شده است

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت: امروز امتداد انقلاب اسلامی امتداد غدیر است و قصه غدیر در انقلاب اسلامی متجلی شده است.
کد خبر: ۹۶۰۹۲۲۸
|
۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ علی خالقیان درستاد تخصصی اقشار و متخصصین بسیج ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن عید غدیر، اظهار کرد: در عید غدیر یکی از اتفاقات اجرا و دیگری محقق نشده، اما در انقلاب اسلامی هر دو اجرا شده است.

وی گفت: بر اساس اسناد تاریخی در واقعه غدیر پیامبر مکلف به نصب ولایت و معرفی وصی شدند و این رسالت را به سرانجام رساندند، اما با انحراف برخی، موضوع دوم یعنی حکم ورزی و سیاستمداری بر پایه حکومت محقق نشد، اما در انقلاب اسلامی ولایت فقیه و روحانیت برای قرن‌ها محقق شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان با بیان اینکه به فرموده امام راحل اگر انقلاب ساقط شود سه خطر آن را تهدید می‌کند که مهمترین آن به انزوا کشیدن روحانیت است، ادامه داد: در انقلاب اسلامی به پشتوانه روحانیت، نظام اسلامی محقق شد و همانا تحقق غدیر در انقلاب اسلامی است. 

سرهنگ خالقیان با بیان اینکه نتیجه و پیام غدیر این بود که مسلمانان باید بر دشمنان غالب شوند، یادآور شد: اکنون این اتفاق مبارک رقم خورده و شاهدیم که انقلاب اسلامی بر فراز قله‌های اقتدار قرار گرفته و از مرحله بازدارندگی عبور و به مرحله اقدام صریح رسیده است. 

وی ادامه داد: نتیجه دیگر غدیر، ایجاد یأس و ناامیدی در بین دشمنان است و به برکت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران اکنون دشمن ناامید است. 

سرهنگ خالقیان افزود: اگر دشمن ناامید نباشد در شبکه‌های ماهوراه‌ای به مردم متذکر نمی‌شود که در انتخابات حاضر نشوند یا انتخابات اثری ندارد؛ انتخابات آنها اجباری است، اما مانع مردمی میشوند که خودشان با علاقه مندی پای صندوق رای می‌آیند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: امتداد انقلاب اسلامی، امتداد غدیر و نهضت عاشورا و تقابل با همه حکومت‌های شیطانی است و آینده از آن حزب الله است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار