خبرهای داغ:
یادداشت خبرنگار/تنور داغ انتخابات

انتخابات، هدیه خدا برای استقلال ملت

انتخابات، هدیه خدا برای استقلال ملت
نظام اسلامی متکی به مردم است و مخالفینش هرچقدر هم از لحاظ امنیتی، نظامی، ثروت، اقتصاد و غیره قوی‌تر باشند، نمی توانند نظام جمهوری اسلامی ایران را متزلزل کنند.
کد خبر: ۹۶۰۹۳۳۰
|
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲

قزوین_در آستانه برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، هر چقدر تنور تبلیغات انتخاباتی در کشور داغ تر می شود، شبکه‌های فارسی زبان و معاندان نیز تلاش می کنند تا با افزایش فعالیت خود به هر نحوی که می‌توانند آرای مردم را کاهش داده و مانع از حضور گسترده آنها در پای صندوق رای شوند.

مخالفان انقلاب اسلامی که آروز داشتند نظام، ۴۰ سالگی خود را نبیند، اکنون و در چهل و پنجمین سال برقراری نظام مقدس جمهوری اسلامی، جدا کردن مردم از حاکمیت را هدف اصلی و مهم خود قرار داده‌اند تا با بهره‌گیری از امپراطوری رسانه‌ای خود، این گونه تبلیغ کنند که جمهوری اسلامی ایران سرمایه اجتماعی و پشتوانه مردمی خود را از دست داده است. 

آنها به محض اینکه دیدند پس از خدمات خالصانه، بی منت و موثر رئیس جمهور شهید آیت الله دکتر رئیسی، مشروعیت نظام جمهوری اسلامی و مسئولین، با مقبولیت مردم همراه شده و افزایش یافته، تمام تلاش و فعالیت تبلیغاتی و رسانه‌ای خود را در بیش از هشتاد شبکه رادیویی، تلویزیونی و فضای مجازی برای جداسازی مردم از نظام جمهوری اسلامی به کار گرفته اند تا زمینه‌ را برای ترغیب مردم به عدم مشارکت و ریزش آرای آنان در انتخابات بیشتر کنند.

دشمنان بر این باورند که هر اندازه میزان مشارکت در انتخابات مختلف در ایران پایین‌تر باشد، حاکمیت (دولت و مجلس) علاوه بر ناکارآمدی در داخل کشور، در سطح منطقه‌ای و جهانی نیز از موقعیت ضعیف‌تری برخوردار خواهد بود و قدرت چانه‌زنی کمتری برای تعقیب منافع ملی خواهد داشت.

در مقابل، اما ملت عزیز، فهیم و بصیر ایران اسلامی، هیچ‌گاه در تمام سال‌های پس از پیروزی انقلاب نه تنها در هیچ برهه‌ای به عقب بازنگشته است، بلکه حرکت را به سمت قله‌ها ادامه داده است. نظام اسلامی متکی به مردم است و مخالفینش هرچقدر هم از لحاظ امنیتی، نظامی، ثروت، اقتصاد و ... قوی‌تر باشند، نمی توانند آن را متزلزل کنند.

انتخابات همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب عنوان کرده اند زمینه‌ساز وحدت ملی است و وحدت ملی به امنیت ملی منجر خواهد شد و امنیت ملی نیز اقتدار ملی را در پی خواهد داشت. 

پر واضح است که انتخابات در کشور ما صرفا رای دادن به یک کاندیدا نیست، بلکه سطح تاثیر آن جهانی است. مشارکت‌ حداکثری و بالای مردم نشان دهنده این است که ایران، همچنان سربلند و متکی بر آرای مردم، راه خود را در هر شرایطی طی می‌کند.

حضور بالای مردم در انتخابات، حاکی از وجود نشاط سیاسی در کشور است، مضاف اینکه تحقق مشارکت قوی برای جمهوری اسلامی ایران تولید قدرت نرم نیز در پی خواهد داشت.

البته توجه به بحث جهاد خدمت در کنار جهاد تبیین نیز مساله مهمی است که ناامیدی را از سطح جامعه از بین می‌برد و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

بدون تردید مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی همچون گذشته، در هشتم تیرماه و در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با حضور پرشور و قوی پای صندوق‌های رأی، برگ زرین دیگری را به افتخارات این مرزوبوم اضافه می کنند و بار دیگر توطئه‌های دشمنان را با شکست مواجه خواهند کرد. این حضور بانشاط و گسترده، باعث می‌شود دشمنان در محاسبات خود بازنگری کنند و از توهمات و آرزوهای باطل خود فاصله بگیرند. 

پس همه با هم آماده ‌شویم تا هدیه بزرگ انقلاب اسلامی را در آغوش بگیریم چرا که انتخابات هدیه خدا برای استقلال ملت به مردم ایران است.

محمد کشاورز_مسوول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین 

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار