عیدانه رهبر معظم انقلاب به دریادلان حاضر در جزایر نازعات

عیدانه رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور دریادار تنگسیری به رزمندگان جزایر نازعات اهدا شد.
کد خبر: ۹۶۰۹۳۵۵
|
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،فرمانده نیروی دریایی سپاه با تبریک عید بزرگ غدیر گفت: فلسفه عید غدیر بخشیده شدن گناهان است و تا آن زمانی که ما در مسیر احکام خداوند هستیم، و ولایت خدا و پیامبر و ائمه (علیهم السلام) را داریم می‌توانیم ولایتمدار باشیم.
دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه افزود: ما از غدیر باید درس بگیریم، در این راه باید هم خودمان را بشناسیم هم مسیر و رهروان این مسیر را بشناسیم تا از مسیر حق منحرف نشویم.
وی گفت: انتخاب ما باید امتداد ولایت باشد، افرادی را انتخاب کنیم که واقعا در مسیر ولایت باشند.دریادار تنگسیری امنیت امروز را مدیون خون ریخته هزاران شهید دانست و افزود: افراد زیادی جان خود را دادند که امروز ما امنیت داشته باشیم، در کشور همسایه مان حدود دو هزار جوان عراقی را در پایگاه اسپایگر کشتند و در رودخانه انداختند.
وی با اشاره به اینکه انتخابات راه یکطرفه است، گفت: انتخابات امتحانی است برای همه ما و هر فردی که خارج از مرز‌ها و دشمنان این ملت از او حمایت کنند قطعاً بدانید انتخاب آن فرد اشتباه و مایه ضعف و عقبگرد ما خواهد شد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: اگر کشور ما ۴۵ سال در مقابل تمام توطئه استکبار و برخی جریان‌های منحرف داخلی با صلابت ایستاده است همه از ولایت و ثمره انتخاب مردم عزیزمان است.
در پایان مراسم دریادار تنگسیری عیدانه فرمانده معظم کل قوا را به همه رزمندگان حاضر در جزایر و خانواده آنها اهدا و برای همه آرزوی سلامتی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار