خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی:

ملت ایران اجازه نخواهد داد که دیگران سرنوشت‌ او را بنویسند/ منتخب مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باید همانند شهید رئیسی برای خدمت به مردم شب و روز نشناسد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه منتخب مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باید همانند شهید رئیسی با تمام وجود به انقلاب ایمان داشته باشد و برای خدمت به مردم شب و روز نشناسد، گفت: در آیین‌های باشکوه و تاریخی تشییع پیکر شهید رئیسی دیدیم که بسیاری از افرادی که به او رای نداده بودند نیز با مشاهده خدمات و تلاش‌هایش طی سه سال گذشته، خودرا به مراسمات تشییع این شهید عزیز رساندند.
کد خبر: ۹۶۰۹۳۹۶
|
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین رضایی طی سخنانی در مراسم گرامی داشته چهلمین روز شهادت شهدای خدمت اظهار کرد: ایمان، تقوا و جهاد در راه خدا، از اصلی‌ترین عوامل عزت شهید رئیسی بودند؛ شهید جمهور به خدا و ملت ایران اعتماد داشت و در وهله نخست، خادم خدا و سپس خادم ملت ایران بود. 

وی افزود: توکل بر خدا، وحدت و یکپارچگی در جامعه، بصیرت و معرفت، اخلاص در عمل و رهبری توانا، از عوامل موفقیت یک جامعه هستند و خدا را شاکریم که تمام این عوامل‌ را امروز در کشورمان شاهد هستیم. 

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی گفت: شهید رئیسی با مردم صادق بود و شبانه روز به آنها خدمت می‌کرد؛ او بسیار صبور بود و در عین حال بر حفظ بیت المال و تکریم مردم تاکید بسیار زیادی داشت. حدود ۹ هزار مرکز تولیدی در زمان ریاست شهید رئیسی در قوه قضاییه و دولت به چرخه تولید بازگشت.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد که علمداری و مَنش آیت الله رئیسی در قوه مجریه تداوم پیدا کند و رئیس جمهور بعدی امتداد راه شهید رئیسی را بپیماید. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه منتخب مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باید همانند شهید رئیسی با تمام وجود به انقلاب ایمان داشته باشد و برای خدمت به مردم شب و روز نشناسد، گفت: در آیین‌های باشکوه و تاریخی تشییع پیکر شهید رئیسی دیدیم که بسیاری از افرادی که به او رای نداده بودند نیز با مشاهده خدمات و تلاش‌هایش طی سه سال گذشته، خودرا به مراسمات تشییع این شهید عزیز رساندند؛ حضور مقامات بیش از ۶۰ کشور جهان در تهران پس از شهادت آیت الله رئیسی برای ابراز همدردی با ملت ایران، نمونه‌ای از موفقیت شهید رئیسی و تیم دیپلماسی ایران در عرصه سیاست خارجی بود. 

وی در پایان گفت: ملت ایران اجازه نخواهد داد که دیگران سرنوشت‌ او را بنویسند؛ ما به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنیم و برای آن ارزش و احترام قائل هستیم و با حضور گسترده خود پای صندوق‌های رای، وفادارای خود را به این نظام و انقلاب و خون شهدا، اثبات می‌کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار