خبرهای داغ:
هر رأی یک تیر به قلب دشمن است؛

دعوت همسر شهید «رضایی» برای شرکت در انتخابات

راحله موسوی «همسر شهید پاسدار مختار رضایی» از استان گلستان شرکت در انتخابات را یک تکلیف و ادای دین به شهدا دانست و از مردم خواست در هشتم تیر ماه در انتخابات حضور پرشور داشته باشند.
کد خبر: ۹۶۰۹۴۷۲
|
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳

دعوت همسر شهید «رضایی» برای شرکت در انتخابات

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ «شهادت» مرگ تاجرانه است و درحقیقت معامله پرسود با خداست، در طول تاریخ مرگ و فانی شدن همه انسان‌ها یک امر طبیعی و بدیهی است و هیچ گریزی از آن نیست و شهادت فی‌سبیل‌الله مرگ تاجرانه‌ای است که نصیب هر کسی نمی‌شود و خداوند این امتیاز را مخصوص بندگان پاک خود قرار داده است.

«راحله موسوی» همسر شهید پاسدار مختار رضایی است که در گفتگو با خبرنگار «گلستان ما» گفت: من و همسرم زندگی مشترک‌مان را در اوایل انقلاب آغاز کردیم و ماحصل این زندگی شیرین چهار فرزند «دو دختر و دو پسر» است.

همسر شهید رضایی ابراز کرد: من و همسرم هشت سال تجربه زندگی مشترک زیر یک سقف را داشتیم، شوهرم تا پیروزی انقلاب اسلامی پی‌درپی در جبهه حضور داشت و در تاریخ ۲۰ تیرماه ۱۳۶۹ در چابهار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

موسوی با بیان اینکه همسرم راننده پایه یک بود و در جبهه‌ها از او استفاده می‌کردند، افزود: همسرم جبهه رفتن را خیلی دوست داشت و مدام در جبهه‌ها خدمت می‌کرد هر بار که جبهه می‌رفت سه ماه آنجا بود و سپس مرخصی می‌گرفت و مجددا راهی جبهه می‌شد.

وی افزود: همسرم برای انجام ماموریت در سال ۱۳۶۹ به چابهار اعزام شد و به او گفتند سه سال باید چابهار باشد اما چون همسرم در دوران جنگ، شیمیایی شده بود مدام حالش بد می‌شد و پزشک به او گفته بود که باید استراحت کند و همسرم ۲۰ الی یک ماه مرخصی گرفت و به خانه بازگشت و سپس به جبهه رفت و در نهایت ۲۰ تیرماه ۱۳۶۹ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

همسر شهید رضایی از دوران آشنایی با همسرش برایمان گفت: زمانی که یک دختربچه ۱۶ ساله بودم در روستای ییلاقی درازنو زندگی می‌کردم و همسرم در روستای پیته‌نو بود یک روز برای شستشو کنار چشمه رفته بودم و پدرشوهرم مرا در حال شستن برنج دید و مرا برای پسرش مختار خواستگاری کرد.

موسوی با بیان اینکه از کودکی عاشق قرآن خواندن بودم، گفت: من در کنار خواندن قرآن کریم، مداحی هم می‌کردم و این کار را بسیار دوست دارم.

همسر شهید رضایی از خاطره شهادت همسرش برایمان می‌گوید: شبی که همسرم همراه با ۱۶ نفر برای ماموریت در چابهار بودند ناگهان دریا طوفانی می‌شود و در این تلاطم کمر همسرم محکم به قایق می‌خورد و از ناحیه کمر آسیب می‌بیند و سپس او را به بیمارستان بقیه‌الله تهران می‌برند.

همسر شهید رضایی با بیان اینکه تا شهید نباشی شهید نمی‌شوی، ادامه داد: صبح زود برادرشوهرم به خانه ما آمد و به من گفت مختار حالش خوب نیست و باید به سرعت عمل شود من به او گفتم همسرم تازه جبهه رفته است.

وی افزود: دو پسرهایم همان روز از پله‌های خانه پدرم به زمین افتادند و سرشان به شدت آسیب دید و با سر باندپیچی شد و در مراسم تشییع پدرشان شرکت کردند حقیقتا آن روز برایم بسیار سخت گذشت.

موسوی با گلایه از برخی بی‌حجابی‌ها در جامعه گفت: افرادی که با وضعیت نامناسب در جامعه راه می‌روند فردای قیامت باید پاسخگو باشند باید جواب خون‌های شهدا را بدهند من هرگاه که در خیابان با این افراد برخورد می‌کنم به آنها با مهربانی تذکر می‌دهم که حجاب‌شان را رعایت کنند چون با بدحجابی در حقیقت به خودشان ظلم می‌کنند. 

همسر شهید رضایی بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت: شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است و همه باید روز جمعه هشتم تیرماه پای صندوق‌های رای حاضر شویم و پشت ولی‌فقیه را خالی نکنیم.

خبرنگار: خانم سمیرا رجبی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار