خبرهای داغ:

مشارکت در انتخابات ایران قوی را محقق می کند

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: مشارکت در انتخابات ایران قوی را محقق می کند دشمنان ایران را دور میکند
کد خبر: ۹۶۰۹۵۲۷
|
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان سردار غلامرضا سلیمانی در همایش جهادگران  بیان کرد: تحولات زیادی از گذشته تا به حال وجود داشته که اکنون میتوانیم تاثیرات آنهارا بر تاریخ بشریت مشاهده کنیم. 

یکی از این نقطه تحولات در تاریخ بشریت، ابلاغ اسلام از سوی خداوند متعال به پیامبر اسلام است، که جهان آنچنان تحت تاثیر اسلام قرار گرفته که همچنان این تحولات مشاهده میشود. 

 

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی از دیگر تحولاتی بود که امام خمینی ره با تکیه بر ابزار معنوی و الهی توانست حکومت ستم شاهی را ساقط کرد. 

جمهوری اسلامی به فرموده رهبر عظیم شان عملی ترین اقدام در جهت زمینه سازی برای ظهور خورشید گستر است. 

 

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه بزرگ ترین دستاورد انقلاب اسلامی ابعادی را در بر میگیرد که یکی از آنها تکیه بر مردم و جمهوریت است. که فرصت انتخاب را به ملت ایران داده است، عنوان کرد: انتخابات آینده و زندگی یک ملت است که هرکدام از ما یک بخشی از آن هستیم .

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: مشارکت در انتخابات ایران قوی را محقق می کند دشمنان ایران را دور میکند، ما باید به سخنان رهبر عزیز انقلاب نگاه کنیم که بر روی انتخاب اصلح تاکید فرمودند و براساس آن انتخاب اصلحی داشته باشیم برای آینده ای بهتر و همچنین حل مشکلات کشور که مسئله ای مهم است.

 

سردار سلیمانی ادامه داد: در انتخابات ما مشخص کنیم که آینده چگونه باشه و به چه صورت چشم اندازهایی ایجاد کنیم. اگر ما به ملاک هایی که رهبر فرمودند توجه کنیم میدانیم که چه انتخاب آینده ساز و اصلحی داشته باشیم.

خبرنگار : حدیث قربانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار