ولایت فقیه ادامه مسیر ولایت معصوم است/امر ولی فقیه، مشارکت همگانی در انتخابات

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بردسکن گفت: ولایت فقیه ادامه مسیر ولایت معصوم است و به امر ولی فقیه مشارکت همگانی در انتخابات هشتم تیرماه رقم خواهد خورد.
کد خبر: ۹۶۰۹۵۷۲
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از بردسکن، حجت الاسلام علی نوری در نشست بصیرتی بسیجیان شهرستان با محوریت حضور حداکثری مردم در انتخابات که در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حمایت فرمانده لشکر عملیاتی پنج نصر و با همکاری بنیاد شهید بردسکن و خیرین گردان امام حسین(ع) در محل گردان  امام حسین (ع) این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: ولایت فقیه ادامه مسیر ولایت معصوم است و دفاع از آن، اقدام برای جنبه اجتماعی ولایت به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر حضور پرشور مردم در میدان انتخابات برای اقامه حق ولایت، افزود: رئیس جمهور کشور باید معتقد به مبانی نظام اسلامی از جمله ولایت فقیه باشد. انتخابات هشتم تیر ماه باید با حضور قوی مردم شکل گیرد و فردی ولایتمدار انتخاب شود.
در حاشیه این مراسم 4 غرفه  سادات ، ایستگاه سلامت، ایستگاه نقاشی  کودکان وغرفه فرهنگی و وصایای شهدا  برپا شده بود  و به دو نفر از بسیجیان قرعه کشی کربلا اهداء شد. 
همچنین از بین بسیجیان سرویس صلواتی انتخابات برای انتقال سالمندان و کم توانان در هشتم تیرماه  به محل شعب اخذ رای به صورت افتخاری انتخاب شدند.

خبرنگار/ مهدی اکبری 

کد ویدیو
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار