نشست جهاد تبیین با حضور رای اولی های شهر زاهدان برگزار شد

با حضور دختران رای اولین نشست جهاد تبیین با شعار رای اولی ها بیشتاز جهت حضور پرشور درانتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۹۶۰۱
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبرپو، نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان با اشاره به انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری در پی شهادت رئیس جمهور شهیدگفت:انتخابات لیله القدر نظام است ،انتخابات فرصتی برای نظام است که مردم ایران اسلامی ، یکبار دیگر حماسه جاویدان را در دفتر چهل و پنچ صفحه ایی تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی ،رقم بزنندکه بواسطه آن، افتخاری دیگردر دفتر تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شود .

نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره اهمیت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود : همه جهان به انتخابات ریاست جمهوری ایران چشم دارند و طبیعتا اولین وظیفه آحاد ملت ایران اسلامی به ویژه مردم استان سیستان و بلوچستان،برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری است که نتیجه آن  استحکام فندانسیون نظام انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام اکبرپور با بیان اینکه انتخابات حق همه مردم است ،تصریح کرد: ما مکلفیم هم به عنوان حق و هم بعنوان تکلیف در این انتخابات شرکت کنیم.

 وی حضورحداکثری و مشارکت بالا را اولویت اول انتخابات دانست و اذعان داشت :کسی که عهده دار مسند ریاست جمهوری می شود در حقیقت امانت دار مادی و معنوی که همان شهداء، آزادگان ،جانبازان و خانواده معززشاهد و ایثارگر و ۸۵ میلیون جمعیت ایران  هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان ،با اشاره  به فرمایشات مقام معظم رهبری(حفظه الله) در زمینه ویژگی های اصلح خاطرنشان کرد : فرد انتخاب شده باید ،دشمن شناس و خادم ملت و از مردم باشد. در میان مردم باشد و در روابط بین الملل ،از توان بالای سیاسی برخوردار باشد.

وی با اشاره به اهمیت انتخاب آگاهانه و وظیفه رای دهندگان وتاکید بر این سخن کلام الله مجید" ان اللَّه یأمرکم ان تأدوا الامانات الی اهله" اظهار داشت :ما موظفیم که رای  خود را به کسی بسپاریم که بتواند ادامه دهنده راه نورانی شهدای انقلاب اسلامی و در حقیقت دولت خدمتگزارو شخص آیت الله رئیسی باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار