شرکت در انتخابات هم تکلیف و هم حق است

زنجان-تحلیلگر سیاسی و استاد دانشگاه بابیان اینکه طبق فرموده رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)شرکت در انتخابات هم حق و هم وظیفه است،اظهار کرد: کسی که در انتخابات شرکت نمی کند این حق را به دیگران می دهد که آنها این انتخاب را به جای او انجام دهند.
کد خبر: ۹۶۰۹۶۴۵
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹

شرکت در انتخابات هم تکلیف و هم حق است

محمود قاسمی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان بابیان اینکه طبق فرموده رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)شرکت در انتخابات هم حق و هم وظیفه است،اظهار کرد: کسی که در انتخابات شرکت نمی کند این حق را به دیگران می دهد که آنها این انتخاب را به جای او انجام دهند و در واقع عدم شرکت در انتخابات به نوعی شرکت در انتخابات است.

وی با بیان اینکه  این سوال که انسان خود برای خود تصمیم بگیرد بهتر است یا دیگران ،افزود:بنابراین همه افراد باید از این حق استفاده کنند.

این تحلیلگر سیاسی با اشاره به اینکه  طبق گفته رهبری(مدظله العالی) بخشی از امنیت جامعه ما با حضور در انتخابات بصورت خودکار تامین می شود،تصریح کرد: چرا که با حضور و مشارکت بالای مردم امنیت ملی تا حدود زیادی تامین می شود.
 
قاسمی با اشاره به افزایش مشارکت مردم گفت:برای افزایش مشارکت مردم می بایست نهضت روشنگری برگزار و سواد رسانه ای مردم را بالا ببریم.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه ارتباط و تعامل با مردم در طول سال و نیز  حضور نیروهای انقلابی و فعال در فضای مجازی از دیگر مواردیست که سبب افزایش مشارکت در انتخابات می شود،خاطرنشان کرد:هرچه ارتباط با جوانان در زمینه های فضای مجازی ، ورزشی و فرهنگی افزایش یابد و بتوانیم به سوالات نسل جوان پاسخ دهیم مسائل و برخی مشکلات حل شده و سبب افزایش مشارکت می شود  چرا که دشمن بطور مداوم در حال شبهه پراکنی و ایجاد حس یاس و ناامیدی بخصوص در بین این قشر است‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار