خبرهای داغ:

شرکت در انتخابات باعث تحکیم پایه‌های نظام اسلامی است

شاهرود_ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود شرکت در انتخابات را تحکیم پایه‌ها و اصول نظام اسلامی ایران و در ادامه آن پیشبرد اهداف انقلاب دانست.
کد خبر: ۹۶۰۹۷۱۷
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷

شرکت در انتخابات باعث تحکیم پایه‌های نظام اسلامی استبه گزارش خبرنگار بسیج، حسینعلی سمیعی گفت: امروز شرکت در انتخابات از هر زمان دیگری بر مردم و به خصوص دانشگاهیان لازم می‌نماید و انتخابات پرشور بر استوارتر شدن پایه‌های نظام کمک می‌کند.
وی با دعوت از همکاران خود برای شرکت در انتخابات پیش رو افزود: کم کردن و رفع چالش‌های مختلفی که پیش روی ماست با حضور متفکرانه و هدفمند در انتخابات محقق می‌شود و رای تک تک مردم سرنوشت ساز و مهم است.
سمیعی اظهار کرد: دشمنان دائما بر کوس ناامیدی می‌دمند و یاس را در دل مردم می‌اندازند تا از مشارکت حداکثری که مورد تاکید مقام معظم رهبری است بکاهند، اما مردم هوشیار ما بار دیگر در روز جمعه حماسه می‌آفرینند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود انتخابات ریاست جمهوری را یکی از مهمترین رویداد‌های کشور دانست و بیان کرد: انتخاب آگاهانه در این عرصه مهم و خاص می‌تواند باری از دوش مشکلات ایران بردارد و در صورتی که مشارکت بیشتر باشد دشمنان نیز بیش از پیش مایوس می‌گردند.
وی هم و غم دشمنان را در القای ناکارآمدی نظام در خدمت مردم دانست و تاکید کرد: مردم ما آگاهانه در تمامی عرصه‌ها حاضرند و بعد از سال‌ها که از عمر انقلاب می‌گذرد دشمنان باید فهمیده باشند که این حجم از تبلیغات علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی جز ضرر و زیان برای خودشان چیزی به ارمغان نمی‌آورد.
سمیعی با بیان اینکه همه در روز جمعه پای صندوق‌های رای خواهیم رفت گفت: با شرکت در انتخابات روح شهیدان انقلاب و امام راحل (ره) شاد خواهد شد و شادی روح شهیدان حتما دست آورد‌های خوبی را با لطف الهی برای ایران اسلامی به ارمغان خواهد آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار