دعوت سازمان بسیج هنرمندان استان همدان از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات

همدان- سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دعوت کرد.
کد خبر: ۹۶۰۹۷۶۰
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است انتخابات و معجزه حضور مردم، بن‌بست شکن و مأیوس کننده توطئه‌های شوم دشمنان است، مشارکت حداکثری در انتخابات، موجب اعتبار و آبروی کشور، ایجاد وحدت، اقتدار ملی، امنیت ملی و مردم سالاری دینی خواهد شد؛ چرا که وقتی دشمن نگاه می‌کند و می‌بیند که مردم پشت سر نظام هستند، از تعرض و دست درازی و طمع به این انقلاب قطع امید می‌کند.

این بیانیه می‌افزاید: رأی تک تک افراد در انتخابات تعیین کننده بوده و باید برای مشارکت حداکثری تلاش کرد، باید برای برنگشتن به رشد اقتصادی منفی، عدم تعطیلی مجدد کارخانه‌ها، جلوگیری از رانت خواری و فساد، دفاع از مظلومان و حمایت از خانواده‌ها، با انتخابی آگاه و برگزیدن فردی شبیه ویژگی‌های شهیدجمهور به خصوص امانت داری، تقوا، رازداری، صفا و صمیمت، خستگی ناپذیری، جامع الاطراف و مردمی بودن اقدام کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار