دعوت سپاه انصارالحسین(ع) از مردم همیشه در صحنه همدان برای حضور حداکثری در انتخابات

همدان- سپاه انصارالحسین (علیه‌السلام) با صدور بیانیه‌ای از مردم همیشه در صحنه همدان برای حضور حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.
کد خبر: ۹۶۰۹۸۵۲
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سپاه انصارالحسین (علیه‌السلام) با صدور بیانیه‌ای از مردم همیشه در صحنه همدان برای حضور حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَی أَهْلِهَا»

در آستانه چهل و ششمین سال استقرار انقلاب اسلامی ایران که نوید بخش دهه‌ها مجاهدت و ایثار و تلاش ملت بزرگوار ایران در سایه رهبری امامین انقلاب است، نگاه به رخدادهای تاریخی گذشته نشان می‌دهد با وجود همه فراز و نشیب‌ها، سختی‌ها و کارشکنی‌های داخلی و خارجی، مسیر اصلی بسیاری از آرمان‌های انقلاب با بصیرت همان ملت و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال طی شدن است.

هجمه بی‌سابقه تبلیغاتی دشمنان قسم خورده ملت بزرگ ایران اسلامی برای کاهش مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری، نشان دهنده اهمیت حضور مردم در این رویداد بزرگ است که حق آنها است و ضامن ارتقای قدرت و امنیت ملی به شمار می‌رود.

انتخابات سرنوشت ساز چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در هشتم تیرماه برگزار می‌شود، نقش تعیین کننده‌ای در ترسیم آینده انقلاب اسلامی دارد و هرگونه سهل انگاری و کوتاهی نسبت به آن، زیان بار خواهد بود. همه باید بدانند انتخابات پرشور از ارکان حکمرانی درست و مایه پیشرفت و سربلندی کشور عزیزمان است. حضور آحاد مردم در پای صندوق های رأی، نشــانه حضور ملت شریف ایران در صحنه های مهم اداره کشور است و حضور حداکثری در صحنه انتخابات، باعث افزایش قدرت ملّی است و این پشتوانه امنیت ملی ما است.

سپاه انصارالحسین (علیه‌السلام) همدان نیز همگام با سایر نهادهای انقلابی از تمامی ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم شریف و همیشه در صحنه همدان دعوت به عمل می‌آورد که با حضور پرشور و انقلابی خود بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته و با اعتقاد کامل و عزم و اراده‌ای راسخ در روز ۸ تیر ماه حضور گسترده‌شان را در پای صندوق‌های رأی به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار