سرهنگ فارسی عنوان کرد

مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه مهم‌ترین اصل در انتخابات

همدان-فرمانده سپاه ناحیه ملایر با تأکید براینکه در انتخابات پیش‌رو مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه مهم‌ترین اصل است، گفت: برای انتخاب اصلح، به دیدگاه رهبر معظم انقلاب توجه می‌کنیم.
کد خبر: ۹۶۰۹۸۷۲
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی‌اصغر فارسی در جلسه مشارکت حداکثری ویژه انتخابات ۸ تیرماه ۱۴۰۳ که با حضور مدیران مدارس منطقه جوکار در سالن اجتماعات شهید علی وردی برگزار شد، با تأکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات، اظهار کرد: حضور در صحنه و همراه با بصیرت مردم باعث پاسداری از نعمت جمهوری اسلامی، خون شهدای انقلاب و افزایش اُبُهت مسئولان نظام در دنیا است.

وی افزود: ملت ایران یک ملت مؤمن و همیشه پای کار و با بصیرت است و با حضور حداکثری و با شکوه باعث پیشرفت و مصونیت‌بخشی کشور در برابر توطئه‌ها و زمینه‌ساز ایران قوی می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه مردم مومن همیشه در امتحان بودند و انتخابات ۸ تیر نیز یکی از امتحانات بزرگ الهی است، تاکید کرد: صحنه انتخابات مصداق جهاد عمومی مردم ما است و پیروزی در این جهاد، انتخاب اصلح و سپردن امانت‌ به اهلش است.

وی با بیان اینکه انتخابات یک امانت اجتماعی است، گفت: همانطور که در انتخاب شهید رئیسی ملت ما با بصیرت امانت‌ را به اهلش سپردند و نتیجه آن شد که شهید رئیسی عزیز سبک جدیدی از خدمت را طی این سه سال رقم زد، باید این انتخاب آگاهانه ادامه پیدا کند تا بتوانیم مسیر فتح قله‌ها را ادامه دهیم.

فارسی با تأکید براینکه در انتخابات پیش‌رو مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه مهم‌ترین اصل است، تصریح کرد: برای انتخاب اصلح، به دیدگاه رهبر معظم انقلاب توجه می‌کنیم که فرمودند ما به یک رئیس جمهور فعال، پرکار و خستگی‌ناپذیر که به مبانی جمهوری اسلامی متعقد باشد، نیاز داریم.

وی در پایان با بیان اینکه شهید رئیسی توانستند برای بسیاری از چالش‌ها و ضعف‌ها راه‌حل پیدا کرده و مسیر مناسب را هموار کردند، خاطرنشان کرد: همانطور که حضرت امیر در نهج البلاغه فرمودند من را با چند چیز یاری کنید، ورع، عفت، سداد و اجتهاد؛ شهید رئیسی نیز نمونه بازر «سداد» بودند و این مهمترین ویژگی ایشان بود که با تلاش شبانه‌روزی و پیگیری‌ها در طی سه سال به نقطه اوج خودشان رسیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار