در بیانیه هیات رزمندگان اسلام بام ایران آمده است؛

حضور پرشور در انتخابات عزت آفرین است

حضور پرشور در انتخابات عزت آفرین است
هیات رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه از آحاد مردم برای شرکت حماسی و بابصیرت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.
کد خبر: ۹۶۰۹۷۸۸
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  متن بیانیه هیات رزمندگان اسلام استان را با هم مطالعه کنیم...

 بسم الله الرحمن الرحیم

انَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَماناتِ إِلى‌ أَهْلِها ...خداوند به شما فرمان مى‌دهد که امانت‌ها را به صاحبانش بدهید!  سوره مبارکه نساء، آیه شریفه 58

پس از شهادت سیدالشهدای خدمت، سیدمحرومان، خادم آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضاعلیه السلام، آیت الله دکتر سیدابراهیم رییسی، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برهه‌ای حساس و آزمون بزرگی را فراروی ملت ولایتمدار ایران اسلامی قرار داد تا با اندیشه و تدبیر، در انتخابی جدید، زمینه‌ی فعالیت دولت جدید را بوجود آورده و مشارکت حماسی، گسترده‌ همراه با بصیرت را به منصه‌ی ظهور برساند و موجب افزایش عزت و اقتدار جمهوری اسلامی در جهان شود.

براساس منویات موسس انقلاب اسلامی در راستای حضور پرشور و حداکثری در پای صندوق های رای، همچنین فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تاثیر حضور آحاد مردم در انتخابات برای حفظ منافع کشور، در معادلات پیچیده بین المللی و نیز تثبیت عمق راهبردی در منطقه، نیاز به انتخاب یک رئیس‌جمهور ولایتمدار، فعّال، پُرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی می باشد تا نسبت به ادامه راه شهید خدمت آیت الله دکتر رئیسی عزیز در مسیر خدمت به محرومان کشور، مستضعفین و مظلومان عالم در جبهه مقاومت اهتمام ویژه را داشته باشد.

یقینا حضور حماسی و پرشور ملت بزرگ ایران اسلامی می‌تواند ضمن خنثی سازی توطئه‌های آشکار و پنهان دشمنان اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله وسلم و انقلاب اسلامی، افزایش همبستگی اجتماعی و تقویت وحدت ملی را همراه داشته باشد.

آحاد مردم ولایتمدار، مومن، انقلابی عزیز و قدردان ایران اسلامی و استان چهارمحال وبختیاری همانطور که به پاس زحمات ارزشمند سید الشهدای خدمت آیت الله سید ابراهیم رییسی، در مراسم بدرقه شهدای خدمت حماسه خلق کردند در تکمیل این حماسه ماندگار، با حضور پرشور ،آگاهانه و رای بالای خود در انتخابات پیش رو، رئیس جمهوری معتقد به انقلاب اسلامی و آرمان های والای امامین انقلاب برای خدمت گذاری به کشور و مردم انتخاب می کنند. وعده ما روز جمعه، هشتم تیرماه

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار