حجت‌ الاسلام نقی‌لو تأکید کرد

لزوم ایجاد شبکه کنشگری و فعال در تمام روستاها و پایگاه‌‌ها بسیج

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن گفت: یکی از مهم‌ترین کارهایی که توسط فرماندهان و مسئولین فضای مجازی باید صورت بگیرد ایجاد شبکه کنشگری و فعال در تمامی روستاها و پایگاه‌های بسیج است.
کد خبر: ۹۶۰۹۹۴۸
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌ الاسلام رحیم نقی‌لو در جمع فرماندهان و مسئولین فضای مجازی پایگاه‌های بسیج حوزه فاطمه الزهرا(س) شهرستان رزن با اشاره به انتخابات هشتم تیر ماه اظهار کرد: همه‌ ما وظیفه داریم تا با تلاش در راستای افزایش مشارکت مردم در انتخابات ضامن امنیت و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی در ادامه ضمن اشاره به بایدها و نبایدهای انتخاباتی گفت: ما نباید در طول انجام وظایف و رسالت‌های انتخاباتی خود نسبت به تخریب کاندیداهای انتخاباتی اقدام کنیم چرا که همگی آنان مورد تایید شورای نگهبان بوده و مورد احترام مردم هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن در ادامه ایجاد شبکه کنشگری و فعال در تمام روستاها و پایگاه‌های بسیج را یکی از وظایف مهم فرماندهان و مسئولین فضای مجازی دانست و گفت: مسئولین مربوطه باید کار عمیق و آینده‌دار انجام بدهند تا بتوانند با تربیت و آموزش نوجوانان و جوانان در راستای تمدن نوین اسلامی که مد نظر مقام معظم رهبری است و در بیانیه گام دوم نیز به آن اشاره شده است گام بردارند.

وی ادامه داد: این همان چیزی است که برای ترویج اسلام و انقلاب به آن نیاز داریم؛ ما نیازمند به شناسایی جذب و تربیت نیروهایی هستیم که بتوانند در راستای تمدن اسلامی نقش خاص خود را در موضوعات  مختلف ایفا کنند.

نقی‌لو افزود: شبکه کنش‌گران و فعالان فضای مجازی باید بتوانند در مقابل نقشه‌های شوم دشمن که در فضای مجازی در راستای القاء نا امیدی و سیاه‌نمایی از نظام و انقلاب اسلامی صورت می‌پذیرد و هدفی جز کاهش مشارکت مردم در پای صندوق‌های اخذ رای ندارد مقابله کنند و دستاوردهای نظام اسلامی و دولت شهید رئیسی را بیان کنند تا شاهد شکست دشمنان و سربلندی کشور عزیز اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار