خبرهای داغ:

پویش «فقط به عشق علی» در سرخه برپا شد

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) از برپایی پویش «فقط به عشق علی» در قالب ایستگاه های صلواتی و ثبت دلنوشته به رهبر خویش خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۹۹۹۶
|
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با عید غدیر و با هدف بزرگداشت دهه ولایت و امامت توزیع غذای گرم به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در سرخه انجام شد.

طاهره فیض از جهادگران بسیجی این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما بیان اینکه توزیع غذا در محله با هدف پیروی از سیره و منش اهل بیت (ع) و حضرت علی (ع) در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند و اهالی محله انجام و در این راستا ۱۵ پرس غذای گرم بین همسایگان و مسافرین در مسجد النبی توزیع و در حاشیه آن تشویق و تبلیغ عموم مردم به حضور حداکثری در پای صندوق های رأی انجام شد.

او با اشاره به برپایی نشست واسطین خیر پایگاه در جهت هماهنگی برنامه و کمک به خانواده های نیازمند تشکیل و برنامه ریزی های لازم انجام شد، افزود: همزمان با دهه ولایت و امامت، محصولات خانگی با تخفیف ویژه توسط بسیجی پایگاه به فروش رسید.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) با اشاره به برپایی پویش «فقط به عشق علی» در دهه ولایت عنوان کرد: ایستگاه صلواتی با هدف تجدید بیعت با ولایت برپا و جوانان و نوجوانان با نوشتن دلنوشته های خود با ولی زمان خود مقام معظم رهبری تجدید میثاق کرده و در پایان به بهترین دلنوشته هدیه ای تعلق گرفت.

فیض ادامه داد: باتوجه به اهمیت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، تبلیغ و تشویق نوجوانان جهت حضور حداکثری خانواده ها در پای صندوق های رأی و انتخاب اصلح در حلقه شهید محمدحسین احسانی انجام و ۱۰۰ شاخه گل رز در غرفه شادی توسط نوجوانان بسیجی توزیع شد.

او اضافه کرد: مراسم گرامیداشت و جشن عید سعید غدیرخم، روز تثبیت امامت و ولایت در پایگاه با مولودی خوانی نوجوان بسیجی برگزار و بسته بندی و تهیه پفیلا جهت پذیرایی از کودکان توسط گروه جهادی ام الشهید هاجربیگم سیادت جهت پذیرایی از کودکان انجام شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار