مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛

سکان کشتی قوه مجریه، با کارآمدی و توانایی در مسیر پیشرفت قرار می گیرد

سکان کشتی قوه مجریه، با کارآمدی و توانایی در مسیر پیشرفت قرار می گیرد
دکتر امیری نژاد گفت: قطعاً با انتخاب اصلح، باید سکان کشتی قوه مجریه با کارآمدی و توانایی در مسیر پیشرفت قرار گیرد و ادامه مسیر دهد تا مردم عزیز ایران، نتایج و دستاوردهای رایحه خوش خدمت دولت رئیسی را در آینده نزدیک مشاهده کنند. 
کد خبر: ۹۶۱۰۰۲۱
|
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۶

قزوین_ به گزارش بسیج، دکتر مرتضی امیری نژاد، مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در برنامه جهاد تبیین و نشست بصیرتی در جمع کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوئین زهرا، به ریل گذاری حکمرانی دولت شهید آیت الله رئیسی اشاره کرد و گفت: شهید آیت الله رئیسی علیرغم عمر کوتاه دولت خود توانست به پیچیده ترین چالش حکمرانی کشور یعنی گرفتاری ساختار اجرایی میان دوگانه های کاذب؛ دوگانه انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی، دوگانه اسلامیت و جمهوریت، دوگانه میدان و سیاست و دوگانه محرومیت و دیانت پایان دهد و ریل حکمرانی را تغییر و مبانی انقلاب را دوباره زنده کند. 

وی در ادامه افزود : شهید رئیسی با تکیه بر همین ویژگی ها در مدت سه سال خدمت صادقانه و بدون هیچ وابستگی به شرق و غرب و بدون امید واهی به دست بیگانگان، سیاست داخلی و خارجی ایران و اقتصاد ایران را در مسیر رشد و پیشرفت قرار داد.    

دکتر امیری نژاد، سکان کشتی قوه مجریه را با کارآمدی و توانایی در مسیر پیشرفت دانست و گفت: در انتخاب رئیس جمهور آینده باید سه عنصر کلیدی؛ کارنامه، برنامه و اراده نامزدها را نیز در نظر بگیریم. آن چیزی که باعث درخشان شدن کارنامه و برنامه می شود، اراده قوی است. خدمات ارزنده و دستاوردهای دولت سیزدهم باعث شد که کشور بر ریل پیشرفت قرار گیرد و این خدمات را ما مدیون کارآمدی و تلاش های خستگی ناپذیر آیت الله رئیسی هستیم و قطعاً با انتخاب اصلح، باید سکان کشتی قوه مجریه با کارآمدی و توانایی در مسیر پیشرفت قرار گیرد و ادامه مسیر دهد تا مردم عزیز ایران، نتایج و دستاوردهای رایحه خوش خدمت دولت رئیسی را در آینده نزدیک مشاهده کنند.   

مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، به معیارهای انتخاب اصلح در انتخابات هشتم تیر اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به موضوع معیارهای انتخاب خوب و شاخص های انتخاب اصلح پرداخته اند و مهم ترین معیارهای تشخیص را در اختیار ما قرار دادند. معظم له در این باره فرمودند: ملت ایران به یک رئیس جمهور فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب احتیاج دارد. ما در انتخابات پیش روی باید ببینیم چه کسی این معیارها و لاک ها را دارد و یا به این ملاک ها نزدیک تر است و توانایی کار در جهت این ملاک های انقلاب را دارد.

 

انتهای پیام

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار