خبرهای داغ:
استاندار خراسان جنوبی:

کشور برای خلق یک حماسه دیگر آمادگی کامل دارد

استاندار خراسان جنوبی گفت: با شهادت آیت الله رئیسی ما شاهد برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری هستیم، امروز کشور برای خلق یک حماسه دیگر آمادگی کامل دارد.
کد خبر: ۹۶۱۰۰۹۳
|
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، قناعت استاندار خراسان جنوبی امروز ۸ تیرماه در جریان حضور در شعبه مستقر در ساختمان شهرداری بیرجند، اظهار داشت: مشارکت جزو ذات جمهوری اسلامی است و نظام و حاکمیت از اول انقلاب هر سال در انتخابات، خود را در معرض رفراندوم قرار می دهند.

استاندار با بیان اینکه در هیچ جای دنیا سراغ نداریم کشوری ۵۰ روز بعد از پیروزی انقلابش، انتخابات برگزار کند و یا هر سال خود را در معرض رفراندوم قرار دهد، افزود: با شهادت آیت الله رئیسی ما شاهد برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری هستیم، امروز کشور برای خلق یک حماسه دیگر آماده است.

وی با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی در تشییع جنازه رئیس جمهور شهیدشان حماسه بزرگی خلق کردند، گفت: درصد مشارکت و حضور مردم در این مراسم بسیار بالا بود و استان های دیگر را مورد توجه خودش قرار داد، امیدواریم امروز هم شاهد مشارکت بالای مردم پای صندوق های رای باشیم.

استاندار با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حضور در انتخابات تکمیل کننده تشییع جنازه باشکوه آیت الله رئیسی است، ادامه داد: در سطح کشور و به ویژه استان خراسان جنوبی شاهد مشارکت بالای مردم در شعب اخذ رأی خواهیم بود.

قناعت از آمادگی کامل استان و ملزومات برای برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: ۷۷۲ شعبه در استان برای جمع آوری آرای مردم پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات ۱۱ اسفندماه گذشته(انتخابات مجلس) درصد مشارکت مردم استان بالا و رتبه دوم کشوری را با اختلاف یک درصد با استان اول کسب کردیم.

استاندار با اشاره به تفاوت انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری، گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم با پنج مدرک هویتی می توانستند رأی بدهند اما در این انتخابات مردم تنها با کارت ملی و یا شناسنامه می توانند رأی خود را به صندوق های رای بیندازند.

قناعت افزود: تعرفه ها، ملزومات و امکانات انتخابات تأمین شده و تعرفه های بیشتر بر اساس درخواست فرمانداری ها توزیع خواهد شد و ما هیچ نگرانی در این خصوص نداریم.

وی در پایان از مردم خواست با حضور در پای صندوق های رأی یک بار دیگر سهم خود را برای عزت ایران ادا کرده و حماسه دیگری خلق کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار