استاندار قزوین در حاشیه مراسم ادای احترام به شهدای قزوین و حضور در شعبه اخذ رأی؛

مردم با رای خود تعالی هرچه بیشتر ایران را رقم بزنند

مردم با رای خود تعالی هرچه بیشتر ایران را رقم بزنند
اعلایی گفت: امروز ملت ایران فرصت می کنند تا در انتخاب سرنوشت این خاک و بوم که همواره در معرض بدخواهی و کینه توزی است سهیم باشند و آینده کشور را با رأی خود رقم بزنند.
کد خبر: ۹۶۱۰۱۲۹
|
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱

قزوین_ به گزارش بسیج، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز جمعه در حاشیه مراسم ادای احترام به شهدای قزوین پیش از شرکت در انتخابات اظهار داشت: فلسفه حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان در این مکان مبارک تجدید بیعت با شهدای انقلاب اسلامی و بیان سپاس و تشکر از ارواح شهدا برای زحمات آنها برای استقرار کلمه حق در کشور است.

وی افزود: امروز ملت ایران فرصت می کنند تا در انتخاب سرنوشت این خاک و بوم که همواره در معرض بدخواهی و کینه توزی است سهیم باشند و آینده کشور را با رأی خود رقم بزنند.

اعلایی گفت: تنها چند روز پس از شهادت خدمت گذار صدیق و وفادار کشور که در راه تعالی اسلام جان خود را فدا کرد امروز می بینیم که این اتفاق به عظمت و بزرگی نظام خدشه ای وارد نکرده است و ملت ایران با حضور پرشور خود نشان می دهند مانایی از آن ملت ایران است.

استاندار قزوین اضافه کرد: از شهدای مدفون در این مزار مدد می خواهیم که مددکار انتخاب ملت ایران باشند و حماسه امروز بهترین اتفاق برای آینده ایران باشد و ایران در مسیر تعالی قرار بگیرد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: به مردم عزیز استان اعلام می کنیم که خدمتگذران استان تمام توان و تلاش خود را با صداقت، تعهد و وفاداری از آرمان های انقلاب انجام دادند تا امانت دار شایسته ای برای مردمی که آیت‌الله رئیسی را انتخاب کردند، باشند و امیدواریم این تلاش ها مورد پسند مردم قرار گرفته باشد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار