فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در بازدید از ستاد انتخابات استان قزوین؛

مولفه حقیقی قدرت در دست مردم است/تامین امنیت بیش از ۴۶۶ صندوق و شعبه توسط سپاه و بسیج استان

مولفه حقیقی قدرت در دست مردم است/تامین امنیت بیش از ۴۶۶ صندوق و شعبه توسط سپاه و بسیج استان
سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: تفاوت ملت ایران این است که مردم نقش آفرین، تمام کننده و تضمین کننده بوده و مولفه حقیقی قدرت در دست مردم است.
کد خبر: ۹۶۱۰۱۹۰
|
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸

قزوین_ به گزارش بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عصر امروز از ستاد انتخابات استان قزوین واقع در استانداری قزوین بازدید کرد.

سردار رفیعی آتانی در این بازدید در جمع اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای خدمت و رئیس جمهور شهید بیان کرد: با اینکه به دلیل شهادت رییس جمهور شهید و همراهانش با انتخابات زود هنگام مواجه شدیم اما در بستر قوانین پیش بینی شده با فرصت های قانونی پیش بینی شده انتخابات ریاست جمهوری در حال برگزاری است.

وی گفت: مردم عزیز با علم به نقش خود که در ۴۶ ساله عمر انقلاب، چه در انتخابات با اراده و اثر انگشت خود و چه در مناسبت های بزرگ تقویمی همچون ایام الله دهه فجر، روز قدس، تشییع سردار سلیمانی و تشییع شهید رئیسی و همراهانش، اجتماع خود را نشان دادند و نقش و حضور خود را ثابت کردند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه اظهار کرد: ملت عزیز ما در مواجهه با انتخابات دو نوع نگاه درونی و بیرونی دارد که در نگاه درونی به نقش درونی خود در داخل کشور می پردازد و این نقش را به رخ می کشد و نگاه دوم نگاه به صحنه بین المللی است. امروز در انتخابات آمریکا، در هیچ کجای دنیا به مردم آمریکا نمی گویند در انتخابات شرکت کنید یا نه اما همین ها به ملت ایران می گویند که در انتخابات حضور پیدا نکنید و این نشان دهنده جنگ دشمن با ملت ایران است.

فرمانده ارشد نظامی استان یادآور شد: تفاوت ملت ایران این است که مردم نقش آفرین، تمام کننده و تضمین کننده بوده و مولفه حقیقی قدرت در دست مردم است. مردم از دوران دفاع مقدس و در مناسبت های مختلف نقش خود را نشان دادند و امروز نیز این نقش را در پای صندوق های رأی به دنیا نمایش می دهند و امید را تزریق کرده و اردوگاه دشمن را تضعیف می کنند.

سردار رفیعی آتانی در ادامه با اشاره به این نکته که امروز هر کسی که از صندوق آرا بیرون بیاید و حکم تنفیذ از مقام معظم رهبری بگیرد مورد تایید مردم است. مردم گلایه های خود را از پای صندوق رأی کنار بگذارند و پس از انتخاب فرد اصلح، مطالبات خود را پیگیری کنند. 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه اضافه کرد: من بعنوان سرباز کوچک سپاه عزیز، دست آنهایی که آمدید می بوسم و از شما می خواهم آنها که مردد هستند را به پای صندوق های رأی دعوت کنند تا جشن بزرگ سیاسی خود را به رخ دنیا بکشیم و این را به مسوولین گوشزد کنیم که مسوولین به وعده خود عمل کنند. همچنین قدردان زحمات اصحاب رسانه هستیم که ارتباط بین مردم و سیاسیون را تحکیم کردند.

وی با اشاره به نقش سپاه و بسیج در برگزاری انتخابات بیان کرد: بسیج و سپاه در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری برای برقراری امنیت به کمک نیروی انتظامی آمد و با توجه به نیاز استان تامین امنیت بیش از ۴۶۶ صندوق و شعبه به سپاه و بسیج سپرده شده است. 

سردار رفیعی آتانی در پایان از نقش سپاه و بسیج در در حوزه تبیین برای مشارکت حداکثری گفت و تصریح کرد: سپاه و بسیج در این مدت در میان مردم برای مشارکت حداکثری ظرفیت خود را به میدان آورد و این را در سه برهه در ماجرای تشییع شهدای خدمت، از حماسه حضور در ایام سالگرد رحلت امام(ره) و در ایام انتخابات، با استفاده از ظرفیت هادیان سیاسی، حوزه ها، پایگاه ها و نواحی استفاده کرد و دستاورد انقلاب اسلامی و دولت رییسی و موفقیت های حوزه بین المللی بعنوان شاخص ها به مردم عرضه شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار