نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

انتخاب صحیح امروز آینده روشن را نوید خواهد داد

انتخاب صحیح امروز آینده روشن را نوید خواهد داد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت: راه ترسیم شده توسط رئیس جمهور شهید با انتخاب صحیح امروز آینده روشن را نوید خواهد داد.
کد خبر: ۹۶۱۰۲۵۲
|
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امروز به عنوان یک روز مهم برای کشور و سرنوشت چهار سال آینده کشور است یکی از مظاهر تقوی سیاسی، شرکت در انتخابات است که با حق شناسی و باطل شناسی می‌توان این رسالت را به شایستگی به انجام رساند.

امام جمعه شهرکرد، با تشکر از مردم برای حضور پرشور در ساعات اولیه رای‌گیری گفت: حضور در انتخابات انجام وظیفه است و شما نمازگزاران از ساعات اولیه امروز در پای صندوق رای به عنوان یک عبادت بزرگ اجتماعی شرکت کردید و هم‌اکنون در نماز جمعه به عنوان یک عبادت مهم سیاسی حاضر شدید و باید بعد از اقامه نماز جمعه نیز به هدایت مردم برای شرکت در انتخابات تلاش کنید و ده ها نفر دیگر را که اراده نکردند پای صندوق رای حاضر شوند را ترغیب کنید که پای صندوق رای حاضر شوند.مشارکت و حضور پرشور مردم درپای صندوق‌های رای و انتخابات پشتوانه قوی برای نظام است. شرکت در انتخابات و همچنین تشویق و ترغیب مردم برای حضور در این انتخابات یک تکلیف الهی و یک نعمت است که مردم در ایران اسلامی سرنوشت خود را به دست خود رقم می‌زنند و خدا نیز به آنها کمک می‌کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری،افزود: برافراشته شدن پرچم حق با حضور پرشور در انتخابات و پای صندوق‌های رای محقق می‌شود و باید مردم با حضور پرشور پای صندوق رای فرد اصلح، درست و انسان کارآمد را انتخاب کنند که بتواند ادامه دهد راه شهید رییسی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، با تاکید بر تداوم راه شهید آیت‌الله رئیسی توسط دولت آینده افزود: در سال‌های گذشته روحیه خدمت‌رسانی به مردم و کار جهادی و کارهای اساسی و بنیادی در کشور ضعیف بود و بسیاری از مشکلات جامعه و عقب ماندگی‌های کشور بر اثر این مسایل بود. عقب ماندگی‌های کنونی از ناحیه نبودن روحیه جهادی و کار مبنای نکردن، پشت میز نشستن و آقای کردن بر جامعه و فخرفروشی، جدا کردن خودشان از مردم و امثال اینها بود و شهید رییسی همه این مسایل را شکست و راه نو و جدید و راهی که روح انقلاب و متن انقلاب است را بنیان گذاشت. باید با انتخاب آگاهانه فرد اصلح انتخاب شود که ادامه دهنده این راه باشد و خدای نخواسته این راه مخدوش نشود.

نماینده ولی فقیه درچهارمحال و بختیاری، گفت: کار و جهاد شبانه‌روزی، اخلاص، مردمی بودن و حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب از ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی بود که اگرچه برخی تلاش دارند این راه مخدوش شود اما نباید اجازه چنین کاری را داد.

امام جمعه شهرکرد، با اشاره به تلاش‌ها و هجمه‌های دشمن در کمرنگ کردن انتخابات در کشور اظهار داشت: امروز دشمن نظاره‌گر است و باید با حضور پرشور و حماسی خود جواب دندان‌شکنی به آن‌ بدهیم. حضور مردم در انتخابات دشمن را ناامید و انسجام داخلی کشور را تقویت می‌کند.

نماینده ولی فقیه درچهارمحال و بختیاری، ادامه داد: کسانی که بدون توجه به ظرفیت‌های درونی حل مشکلات را فقط درگرو دستاویزشدن به ابرقدرت‌ها می‌دانند قطعاً پیروز میدان نخواهند بود.

امام جمعه شهرکرد، همچنین بااشاره به هفته‌ی قوه قضائیه و شهادت شهید بهشتی و یارانش یاد وخاطره شهید رحمن استکی نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی درحادثه هفت تیر را گرامی داشت و گفت: شهیدان بهشتی و استکی الگو و سرمشقی برای همه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، به روز دیپلماسی فرهنگی و تعامل با جهان اشاره کرد و اظهار داشت: شهید رییسی این تعامل را پیش پای ما قرار داد و بهترین تعامل را با کشورهای همسایه و جهان برای ما باز کرد و تحریم‌ها را شکست و بسیاری از موانع را برطرف کرد و رییس جمهور آینده باید تداوم دهنده این راه باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار