نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی؛

رئیس جمهور منتخب خدمت خالصانه را مورد توجه قرار دهد

رئیس جمهور منتخب خدمت خالصانه را مورد توجه قرار دهد
محمدبیگی گفت: از رئیس جمهور منتخب انتظار داریم همچون شهید رئیسی تمام وجود خود را برای خدمت خالصانه به نظام جمهوری اسلامی، مردم مظلوم و در عین حال مقتدر و همیشه در صحنه در طبق اخلاص بگذارد.
کد خبر: ۹۶۱۰۲۵۵
|
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰

قزوین_ به گزارش بسیج، فاطمه محمدبیگی عصر امروز با حضور در ستاد انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی استان بیان کرد: خوشحالم که مردم با انتخاب قوی برای ایجاد دولت اسلامی، قوی و سرافراز تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به این نکته که بانوان نسبت به دوره‌های قبل حضور متفاوت‌تری در این دوره از انتخابات داشتند و حتی ثبت نام بانوان جهت حضور در عرصه ریاست جمهوری داشتیم گفت: این نشان می‌دهد زن و مرد می‌توانند دوشادوش یکدیگر در بالاترین تصمیمات کشور فعالیت داشته باشند، امر مهم این است که بتوانیم همه کنار هم ایران را بسازیم و زن و مرد ندارد.

محمدبیگی اضافه کرد: هر شش کاندیدا امسال با توجه به صحبت‌های رهبری ولایت‌مداری خود را نشان دادند، از توهین دوری کرده و در  نشست‌ها و مناظره‌ها گردش اخلاق‌مدارانه داشتیم که قابل تقدیر است. این ودیعه‌ای بود که شهید رئیسی در مناظره‌های گذشته از خود بر جای گذاشت و امیدواریم در دوره‌های بعدی هم ادامه داشته باشد.

این مسئول ادامه داد: در این دوره از مناظره‌ها شاهد این بودیم که در ایران اسلامی، کاندیداها می‌توانند صرفا با معیارهای اخلاقی برنامه‌ها و راهبرها را به مردم منتقل کنند و انشاا... مردم در این فضا می‌توانند انتخابات دقیقی را فراروی خود داشته باشند.

محمدبیگی یادآور شد: در طول این چهل روز کشور آرام و باثبات بود و با فرمایشات رهبری و هماهنگی قوا، اداره کشور بدون خلل درحال انجام است و هیچگونه مشکلی ایجاد نشده است. ظرفیت قانون اساسی، سه قوه و وجود رهبری و اصل ولایت فقیه نعمت بزرگی است که باعث شده به‌گونه‌ای عمل شود که کشتی ایران در اقیانوس جهانی به حرکت خود ادامه دهد.

 نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، با دعوت از بانوان برای مشارکت در انتخابات تصریح کرد: بانوان بیشترین درصد آمار رای دهندگان را به خود اختصاص می‌دهند لذا از تک تک بانوان دارای شرایط بویژه رای اولی‌ها دعوت می‌کنم در انتخابات شرکت کنند و برای آینده خود تصمیم بگیرند؛ امسال دهه هشتادی‌ها می‌توانند مشارکت داشته باشند.

رئیس جمهور منتخب خدمت خالصانه را مورد توجه قرار دهد

محمدبیگی با اشاره به اینکه از رئیس جمهور منتخب انتظار داریم همچون شهید رئیسی تمام وجود خود را برای خدمت خالصانه به نظام جمهوری اسلامی، مردم مظلوم و در عین حال مقتدر و همیشه در صحنه در طبق اخلاص بگذارد گفت: ملت ایران نشان داده‌اند که به خادمین خود وفادار هستند و آنها را روی سر خود جای می‌دهند و این ملت ایران بود که با شهادت رئیس جمهور بزرگترین تشییع جهان را به نمایش گذاشت.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از مردم انتظار داریم آنطور که طعم شیرین دولت مردمی را چشیدند، فضای انتخابات طوری رقم بخورد تا فردی رای بیاورد که تداوم راه شهید جمهور باشد و با انتخاب آگاهانه به عقب‌گرد و خاطرات تلخ دهه نود بازنگردند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار