استاندار قزوین؛

انتخابت عرصه ای برای بروز اثرگذاری مردم در تعیین آینده کشور است

انتخابت عرصه ای برای بروز اثرگذاری مردم در تعیین آینده کشور است
اعلایی گفت: استان قزوین استانی است که به دلیل بلوغ فکری و اجتماعی مردمانش نگاه توأم با خردورزی، تدبیر، عقلانیت و اندیشه داشته اند و انتخابت عرصه ای برای بروز اثرگذاری مردم در تعیین آینده کشور است.
کد خبر: ۹۶۱۰۲۸۴
|
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵

قزوین_ به گزارش بسیج، عصر امروز محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات استان قزوین شیب ضمن تقدیر از اصحاب رسانه استان به دلیل انعکاس حضور مردم و اخبار انتخابات استان بیان کرد: شیب رای دهی بیشتر شده و میزان حضور افزایش یافته است. 

وی گفت: مجریان و ناظرین در مقابل چشم رسانه و مردم هستند و دیده می شوند اما هزاران نفر در سطح استان دست اندرکار برقراری امنیت هستند و این امنیت مرهون تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح، پاسداران، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه، سربازان گمنام امام زمان است که تلاش آنها دیده نمی شود و صیانت از آرا مردم به عهده این امنیت آفرینان است. 

استاندار قزوین عنوان کرد: استان قزوین استانی است که به دلیل بلوغ فکری و اجتماعی مردمانش نگاه توأم با خردورزی و تدبیر و عقلانیت و اندیشه داشتند و انتخابت عرصه ای برای بروز اثرگذاری مردم در تعیین آینده کشور است.

وی افزود: از همه افراد واجد شرایط درخواست می کنیم که با حضور خود آینده بهت ی را برای کشور و آیندگان رقم بزنند. این انتخابات به دلیل اثرگذاری جایگاه و نقش دولت مهمترین انتخابات کشور است.

اعلایی اظهار کرد: عقل حکم می کند هر کجا اهمیت اثرگذاری یک تصمیم بیشتر باشد دقت در اجرای تصمیم بیشتر است. 

استاندار قزوین در پایان گفت: برای تمام مراکز جمعیتی استان برنامه اخذ رأی تدوین شده حتی برای جمعیت های غیرثابت صندوق های سیار تعبیه شده و هر کسی که واجد شرایط است حق رای دادن دارد و مجریان موظف به اخذ رأی هستند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار