رئیس ستاد انتخابات استان قزوین؛

میزان مشارکت در قزوین از میزان مشارکت در مجلس بیشتر بود

میزان مشارکت در قزوین از میزان مشارکت در مجلس بیشتر بود
کاظمی گفت: میزان مشارکت در استان قزوین تاکنون از میزان مشارکت مجلس عبور کرده و از ساعت ۱۹ تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه شاهد موج دوم حضور مردم بودیم.
کد خبر: ۹۶۱۰۳۱۷
|
۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۰

قزوین_ به گزارش بسیج، عباس کاظمی رئیس ستاد انتخابات استان قزوین، با حضور در میز رسانه استان قزوین ضمن تقدیر از فعالیت خبرنگاران در اطلاع‌رسانی انتخابات، بیان کرد: مجموعه خبرنگاران استان حضور پرشوری در حوزه تولید محتوا داشتند که قابل تقدیر است‌.

وی افزود: فرایند اخذ رأی تا ساعت ۲۴ تمدید شد و با توجه به قانون انتخابات عملا بعد از ساعت ۲۴ امکان اخذ رأی وجود ندارد اما افرادی که داخل شعبه باشند رأی‌شان دریافت می‌شود، همچنین در شعب سیار و روستایی که کار اخذ رأی تمام شده باشد می‌توانند شمارش آرا را آغاز کنند‌.

رئیس ستاد انتخابات استان بیان کرد: در استان قزوین ۲۵۹ شعبه سیار و ۳۸۹ شعبه روستایی داریم که در برخی از آن‌ها فرایند شمارش آرا آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: میزان مشارکت در استان قزوین تاکنون از میزان مشارکت مجلس عبور کرده است در ساعت ۱۹ تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه شاهد موج دوم حضور مردم بودیم.

کاظمی در پایان گفت: گزارش امنیتی در استان نداشتیم و تنها ۲ مورد گزارش تخلف نماینده فرماندار داشتیم که یکی از آنها صحت نداشت و مورد دیگر در دست بررسی است. اگر یکی از اعضای شعب دچار تخلف شده باشند کد ملی آنها برای همیشه قفل می شود و دیگر نمی‌توانند به عنوان عضو شعبه فعالیت کنند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار