جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

دولت مقتدر به پشتوانه رای مردم گام برمی دارد

دولت مقتدر به پشتوانه رای مردم گام برمی دارد
سرهنگ پاسدار ابوالفضل طاهرخانی در حاشیه حضور در شعبه اخذ رأی عنوان کرد: دولت برای خلق اقتدار و مولفه قدرت به پشتوانه رای حداکثری مردم گام های محکم و بلند برمی دارد.
کد خبر: ۹۶۱۰۳۱۹
|
۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۵

قزوین_ سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار بسیج در حوزه اخذ رای در مسجد امام خمینی(ره) غیاث آباد بیان کرد: رای مردم بزرگترین پشتوانه دولت و رئیس جمهور است که ذیل سایه مردم سالاری دینی ایفای نقش می کند و مسوولیت خدمت به مردم را با امضای دمکراتیک اکثریت جامعه برعهده می گیرد.

وی تشریح کرد: رای دادن از اهمیت بسیار بزرگی برخوردار است و هر کاغذ رای که به صندوق ها انداخته می شود در حقیقت تیری است که بر سینه دشمنان و بدخواهان ملت ایران رها می شود زیرا عدم مشارکت باعث تضعیف جایگاه کشور در داخل و خارج می شود لذا با آگاهی کامل برای آینده خویش گام بلند بردارید و شخص اصلح را در این شرایط انتخاب کنید تا کفیل ریاست اجرایی کشور به وی سپرده شود.

جانشین سپاه استان قزوین در با توصیه به فرد انتخابی مردم گفت: رئیس جمهور آینده انتظارات مردم را برآورده کند، پرکار، جسور، فعال، جهادگر، استکبارستیز باشد و در جهت رفاه و معیشت مردم گام اساسی بردارد و سیره شهید بزرگوار آیت اله رییسی را برآورده کند و هستی خویش را برای خدمت به مردم و نظام اسلامی فدا کند.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار