خبرهای داغ:

وجود 22 نوع سنگ در سرخه باعث ایجاد معادن و شرکت ها شده است

رئیس دادگاه عمومی شهرستان سرخه گفت: با توجه به وجود ۲۲ نوع سنگ مختلف که باعث ایجاد شرکت ها و معادن مختلف در شهرستان شده، لذا دادگستری نیز مانند ساير دستگاه ها برای تولید و رفع موانع تولید گام برمی دارد.
کد خبر: ۹۶۱۰۴۱۳
|
۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با فرارسیدن هفته قوه قضائیه نشست خبری با حضور علی اصغر عباسی رئیس دادگاه عمومی شهرستان سرخه در جمع اصحاب رسانه برگزار شد.

عباسی با اشاره به اینکه دادگستری سرخه در اسفند ماه ۱۴۰۲ افتتاح و یک دادگستری جدید و نوپاست که موجب تسریع رسیدگی و حل مشکلات قضایی شهرستان شده استف اظهار کرد: از اهداف احداث دادگستری، اولین مورد موضوع، اجرایی کردن سند تحول قضایی است. به عبارتی اجرایی کردن سند تحول قضایی از نظر سازمان بزرگ قضائیه است و ما نیز مستثنی از این موضوع نیستیم.

او با بیان اینکه از وظایف ذاتی دادگستری بحث پیشگیری از وقوع جرم و برخورد با مجرم و حقوق عامه است، افزود: بحث پیشگیری از وقوع جرم از اهداف ماست تا از تشکیل پرونده جلوگیری کنیم. از این حیث برای امنیت شهر، شهرستان و روستاهای اطراف هیچگونه تخفیفات درنظر گرفته نخواهد شد.

رئیس دادگاه عمومی شهرستان سرخه اضافه کرد: با توجه به وجود ۲۲ نوع سنگ مختلف که باعث ایجاد شرکت ها و معادن مختلف در شهرستان شده لذا دادگستری نیز مانند ساير دستگاه ها برای تولید و رفع موانع تولید گام برخواهد داشت.

عباسی با اشاره به اقدامات انجام شده در طی سه ماه اخیر بیان داشت: جمع آوری داده ها و اطلاعات درباره‌ی شهر و مشکلات آن حتی مشکلات روستاها، شناسایی اتباع غیرمجاز که بدون کارت شناسایی و هویت هستند، رسیدگی به موضوع پارکینگ سمن چشمه، حدنگاری پلاک ها و صدور اسناد تک برگ برای زمین های کشاورزی و زمین های مسکونی است، شناسایی مناطق حادثه خیز و دستور نصب علائم رانندگی در راه های مواصلاتی شهرستان سرخه به روستای عبدل آباد و اقدامات دیگر انجام شده است.

او با اشاره به اهمیت حقوق کارگران تصریح کرد: به هیچ عنوان اجازه نمی دهم که آزاری به کارگران برسد، درخواست من از کارگران این است که بصورت قانوني اعتراض کنند و به شخص حقوقی اجازه نمی دهم به کارگران آزاری برسانند. قانون طبقه بندی باید اعمال شود.

رئیس دادگاه عمومی شهرستان سرخه یادآور شد: همچنین از مردم می خواهیم که به اتباعی که مدارک شناسایی ندارند ملک اجاره و به فروش نرسانند و بنگاه داران حتما مدارک اتباع را از اطلاعات و فرماندهي انتظامی گرفته و بدون داشتن این مدارک قول نامه را ثبت نکنند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار