معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان تأکید کرد:

لزوم تبیین گفتمان انقلاب در فضای مجازی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان در گردهمایی فعالان فضای مجازی استان کرمان گفت: در فضای مجازی باید گفتمان انقلاب را تبیین کنیم.
کد خبر: ۹۶۱۰۶۱۵
|
۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۶
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،احمد مرادی‌زاده  در سومین گردهمایی بزرگ فعالان فضای مجازی استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در روزهای آینده گفت: در فضای مجازی باید عقب‌گرد در حوزه تبیین و روشنگری نسبت به شرایط گذشته داشته باشیم و تنها شرایط روز را در نظر نگیریم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: باید به این مهم بپردازیم که در گذشته چه شرایطی داشته‌ایم و چه اهدافی را برای انقلاب ترسیم کردیم و چه شعارهایی داده‌ایم؟

وی بیان کرد: در فضای مجازی باید گفتمان انقلاب اسلامی را تبیین کنیم؛ چراکه با ظهور انقلاب اسلامی، شاهد بروز اتفاق جدید در دنیا با مفاهیم عینی و ملموس و با اهداف و استراتژی خاص بودیم که امام خمینی(ره) آن‌ها را رقم زدند.

مرادی‌زاده با بیان اینکه ما باید گفتمان انقلاب اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب را در فضای مجازی تبیین کنیم، اظهار کرد: ان‌شاءالله در دولت چهاردهم، دولتی فهیم، با کرامت، ظلم‌پذیر شکل خواهد گرفت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی روبه افول هستند، عنوان کرد: ملت ایران اسلامی با توکل به خدا و با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، اتفاقات خوبی را رقم خواهند زد.آرمان

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار