فرمانده سپاه ثارالله کرمان خواستار شد:

لزوم جاری کردن مکتب شهید رئیسی در جامعه

سردار نظری با اشاره به اینکه مکتب شهید رئیسی در بحث ریاست جمهوری، در مقام حکمرانی مکتب سربازی حضرت آقا و در مقابل مردم مکتب خدمتگزاری و خادمی بود، گفت: باید مکتب شهید رئیسی که مکتب خدمت و سربازی است، در جامعه ساری و جاری شود.
کد خبر: ۹۶۱۰۷۰۶
|
۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، در گردهمایی فعالان فضای مجازی استان گفت:شرایط امروز شرایط ویژه و حساسی برای کشور است و این روزها برای دشمن قابل توجه است و درهمه عرصه‌ها مخصوصاً در فضای مجازی عملیات روانی انجام می‌دهد و علیه نظام در حال دسیسه و دشمنی است.

وی افزود: دشمن از اول پیروزی انقلاب همواره از راه‌های مختلف مانند ترور، تهدید، جنگ نرم و اقتصادی، فتنه که در کشورهای دیگر با آن راه ها به پیروزی رسیده بود در کشور ما پیاده کرد اما دریغ از اینکه یک بار پیروز شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: در سه سال دولت شهید رئیسی به اندازه ۳۰ سال قبل در بحث اشتغال زایی کار کردیم

سردار نظری مشارکت مردم در انتخابات در این فاصله ۴۰ روزه در دنیا بی‌نظیر دانست وعنوان کرد: این انتخابات در کمال سلامت، رقابت، امنیت و حتی مشارکت انجام شد.

وی در ادامه گفت: بعضی‌ها می‌خواهند این نقطه قوت را وارونه جلوه بدهند و باایجاد عملیات روانی قصد ناامید کردن مردم را دارند و کار این‌ها از اول انقلاب تا الان همین بوده است و کار دشمن در فضای مجازی پمپاژ ناامیدی است امروز می‌خواهند مردم را از آمدن  پای صندوق‌های رای  ناامید کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: امروز شما فعالان فضای مجازی با تمام توان، تخصص، امکانات و زیرساخت‌هایی که دارید برای القاء امید و نشاط عمل کنید و زمانی می‌توانید این کار را انجام بدهید که شما معرفت، دشمن شناسی و بصیرت داشته باشید.


وی در ادامه گفت: شمامی‌توانید این خواسته حضرت آقا در بحث القاء امید و نشاط با واقعیت‌ها انجام دهید، واقعیت‌های زیادی در کشورمان وجود دارد که باعث القاء امید و نشاط برای آینده نسل مان و نظام مان می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دستاوردهای به دست آمده و مقایسه‌های آن با دوره قبل را بزرگترین امید آفرینی دانست.

سردار نظری با اشاره به اینکه مکتب شهید رئیسی در بحث ریاست جمهوری، در مقام حکمرانی مکتب سربازی حضرت آقا بود ودر مقابل مردم مکتب خدمتگزاری و خادمی بود، عنوان کرد: شما بایدمکتب شهید رئیسی که مکتب خدمت و سربازی است با اقدامات در فضای مجازی ساری و جاری کنید.

وی افزود: حضرت آقا در این چند روز جملات و کلمات و کلید واژه‌هایی را به کار بردند که تکلیف من و شما را واقعاً سنگین می‌کند ایشان در بحث مشارکت حداکثری از دوام، قوام و آبروی این نظام نام بردند اگر واقعاً ما خودمان را سرباز ولایت می‌دانیم و مکتب سربازی را پیشه کار خودمان قرار داده‌ایم این موضوع را باید مد نظر قرار بدهیم که هرچه توان داریم بگذاریم تا مردم پای صندوق‌های رای بیایند و طبق فرمایشات حضرت آقا دشمن شاد نشویم

سردار نظری با بیان اینکه اقدام جهادی و کار جهادی برای مشارکت حداکثری است، گفت: حضرت آقا خیلی به آینده امیدوار هستند ما هم به تبع آن به دلیل ولایت پذیری و ولایت مداریمان حتماً امیدواریم.

وی در ادامه گفت: بزرگترین کاری که امروز می‌توانیم برای مشارکت حداکثری در انتخابات انجام دهیم با تمام ظرفیت و تخصص محتوای واقع بینانه و غیر تخریبی تولید کنید وبا توکل به خدا کار کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها