خبرهای داغ:
روایت خدمت جهادگران بسیج سازندگی؛

طرحی که سال ها بر زمین مانده بود

طرحی که سال ها بر زمین مانده بود
طرح جهاد آبرسانی که سالها بر زمین مانده بود به همت جهادی دولت سیزدهم و در راس رئیس جمهور شهیدآیت الله رئیسی آغاز گردید.
کد خبر: ۹۶۱۰۷۱۳
|
۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷

قزوین_به گزارش بسیج، یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران توسط حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار نظام، تشکیل یک نهاد بزرگ مردمی و داوطلبانه به اسم بسیج است. 

بسیج؛ تنها نیروی مردمی جهان است که عملکردی متفاوت در توسعه، پیشرفت و اداره کشور دارد و بدون هیچ حد و مرزی فعالیت های داوطلبانه و حمایت گر خود را انجام می دهد. 

تفکر، منش و راه بسیج در طی این سالها پس از انقلاب علاوه بر سرعت بخشیدن به رشد و توسعه ایران اسلامی باعث شده تا کشورهای اسلامی و آزادی خواه منطقه با الگو گرفتن از آن تحولی شگرف در کشور خود ایجاد کنند. 

یکی از اقشار بسیج، بسیج سازندگی است و محرومیت زدایی، توسعه مناطق دورافتاده، اشتغالزایی، توسعه حوزه های اقتصادی، عمرانی از جمله اقدامات موثر بسیج سازندگی است که با داوطلب شدن زن و مرد، پیر و جوان و دختر و پسر در هر گوشه از این خاک پر گهر باعث آبادانی و سرافرازی شدند.

سرهنگ مهدی صادق پور مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: با حمایت و پشتیبانی دولت سیزدهم و تفکر جهادی شهید آیت الله رئیسی و تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و اقدامات جهادی سازمان بسیج سازندگی ۵ مجتمع آبرسانی همزمان با سراسر کشور در استان قزوین آغاز به کار کرد که هم اکنون ۲ مجتمع آن تکمیل و ۲ مجتمع دیگر به صورت فعال در حال اجرا می باشد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به این مجتمع ها اظهار کرد: با بهره برداری از پنج مجتمع آبرسانی الموت شرقی، فارسجین، ضیاآباد، شهدای چوقور طارم و قاقازان کوهین ۹۶ روستا شامل ۳۶ هزار و ۸۰۳ نفر از آب شرب بهداشتی بهره مند خواهند شد.

سرهنگ صادقپور در پایان گفت: ۶۷ درصد پروژه های پنج مجتمع آبرسانی استان قزوین محقق شده که دو مجتمع تکمیل شده و دو مجتمع دیگر نیز در حال ساخت به دست توانگر جهادگران بسیج سازندگی است.

به گزارش بسیج، تحول بسیج در گوشه گوشه ایران باعث شده تا مردم تفاوت انقلاب اسلامی را با رژیم منحوس پهلوی به خوبی احساس کنند و بدانند راهی که انتخاب کردند بدون هیچ شک و تردید درست بوده است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار