خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان در دیدار اهالی هنر؛

زبان هنر، عامل اثرگذار در جریان سازی جامعه است

زبان هنر، عامل اثرگذار در جریان سازی جامعه است
سرهنگ اصلی بیگی گفت: از تمام ظرفیت‌های هنری برای برگزاری مراسمات مختلف و جشن‌ها و تئاتر خیابانی استفاده کنید چرا که زبان هنر بسیار اثرگذار خواهد بود.
کد خبر: ۹۶۱۰۹۰۷
|
۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳

قزوین_ به گزارش بسیج، اهالی هنر کانون بسیج هنرمندان شهرستان تاکستان، با سرهنگ اصلی بیگی فرمانده سپاه ناحیه امام علی علیه السلام شهرستان تاکستان به منظور تبریک انتصاب دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ اصلی بیگی فرمانده سپاه ناحیه امام علی علیه السلام این دیدارها را مایه دلگرمی دانست و گفت: باید به هنرمندان بها داد چرا که موفقیتی حاصل شود آن موفقیت برای مجموعه خودمان خواهد بود.

وی در ادامه افزود: نظام مقدس انقلاب اسلامی همچون چتری است که همه مردم زیر آن قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام علی علیه السلام به نقل از سردار سلامی، سپاه را به ماهی و مردم ایران را به دریا تشبیه کرد و تصریح نمود: همانگونه که ماهی بدون دریا نمی‌تواند به حیات خود ادامه دهد حیات سپاه نیز بستگی به وجود این مردم دارد.

وی با اشاره به اهمیت تئاتر و جشن های خیابانی در مناسبت‌های مختلف بیان کرد: از تمام ظرفیت‌های هنری برای برگزاری مراسمات مختلف و جشن‌ها و تئاتر خیابانی استفاده کنید چرا که زبان هنر بسیار اثرگذار خواهد بود.

سرهنگ اصلی بیگی تاکید کرد: با هزینه کردن آبرویی که شهدای گرانقدر مانند شهیدحاج قاسم و شهید جمهور به ما داده اند باید تمام تلاش خود را کنیم تا مردم را برای یک مشارکت باشکوه به صحنه انتخابات بیاوریم.

در این دیدار هنرمندان شهرستان تاکستان دغدغه های خود را مطرح با فرمانده سپاه ناحیه امام علی علیه السلام بیان کردند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار