مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان:

رای دادن باعث حفظ نظام می شود

حجت الاسلام اکبرپور گفت: حضور و مشارکت مردم یکی از پایه های امنیت است.
کد خبر: ۹۶۱۱۲۲۰
|
۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر پور، نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان با اشاره تاثیر گذاری انتخابات گفت: یکی از پایه های امنیت حضور و مشارکت مردم است .

وی افزود: انتخابات در هر کشوری طبیعتا ویژگی هایی دارد و  ویژگی های انتخابات در  کشور ما به نوعی منحصر به فرد است.

 نماینده ولی فقیه درسپاه سلمان تصریح کرد م قام معظم رهبری(حفظه الله ) می فرماید : "انتخابات لیله القدر نظام است "اگر در لیله القدر سرنوشت یک ساله رقم می خورد اما در انتخابات سرنوشت چهارساله یا هشت ساله و گاهی اثرات چند دهه انتخابات اثرات خود را نشان می دهد،لذا انتخابات در کشور ما ویژه است و ویژگی هایی دارد .

حجت الاسلام والمسلمین اکبر پور اذعان داشت: واقعیت صحنه انتخابات این است که رای ها کمی است نه کیفی رای مرجع نظام و بالاترین شخصیت های نظام چه در مقاطع اجرایی چه در همه امور یک رای است و هیچ تفاوتی بین آرا وجود ندارد .

وی با اشاره به دوره های موفق ریاست جمهوری در دو دوره شهید جمهور و شهید رجایی اظهار داشت: جامعه مثال کشتی است که سرنشینان آن نسبت به هم و خسران یک فرد به کشتی نمی تواند بی تفاوت باشد ،چرا که این خسران ،زیانش به همه سرنشینان می رسد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبر پور تصریح کرد: هر رای در صندوق تیری به سمت دشمن است،هر چه صندوق رای  پرتر باشدضربه به دشمن سهمگین تر است .

وی محتویات صندوق رای را یکی از عوامل  استقامت بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و اذعان داشت: تکلیف دوم هر ایرانی، انتخاب کسی است ، که پاسدار ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه امانت را باید به اهلش بسپاریم یادآور شد: امانت همان خون شهدا،همان ناله جانبازی است که چندین دهه روی تخت در حالت کما دراز کشیده است.امانت همان قدخمیده پدر و مادر شهیدو  اشک فرزندان شهدا است ،امانت را به کسی بسپاریم که فردای قیامت اگر شهید حاج قاسم بلند شد جلوی ما نگوییم تو را موی دماغ حساب کردیم.

وی با اشاره به عمل رئیس جمهور شهید در بالا بردن کتاب قرآن و عکس شهید سلیمانی در سازمان ملل اظهار داشت: دیگر شبهه ای برای انتخاب اصلح نیست ،باید کسی را انتخاب کنیم که امانتدار باشد و اگر از ما سوالی درباره او شود جواب داشته باشیم .

اکبر پور خاطر نشان کرد: رای هم حق و هم تکلیف الهی است به هر نامی که بنویسیم فردای قیامت باید جوابگو باشیم 
چون این حکومت حافظ اسلام است.
 

وی تصریح کرد :رای دادن ما باعث حفظ نظام است اگر رای بدهیم واکر رای ندهیم باعث تضعیف نظام است و قطعا بخاطر صدمه دنیوی و اخروی آن باید پاسخگو باشیم .

حجت الاسلام والمسلمین اکبر پور تصریح کرد :به شخصی رای دهیم که  تابع ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی عملیات وعده صادق را ثمره رای ملت دانست و اذعان داشت :ثمره سر پنجه و تدبیر ونقش انگشت شما ونویسنده خودکار شماست که چه بنویسد . کسی را بنویسیم که گاهی رعب وحشت او را فرا می گیرد یا کسی را که ما را سرافراز کند .

اکبرپور با اشاره به وجود ارزشمند مقام معظم رهبری حفظه اذعان داشت :خیلی ها آمدند و رفتندو  گاهی حرکت انقلاب بواسطه آنها تند و گاهی ضعیف بوده است و چه نیکو است که رسیدن به اهداف انقلاب و رسیدن به ظهور حجت با سرعت سریع و قوی انجام شود که آن هم در سایه انتخاب اصلح امکان پذیر است

ارسال نظرات
آخرین اخبار