خبرهای داغ:
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان؛

احداث ۶۳ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی در گلستان

سیدمحمد حسینی گفت: در حال حاضر بیش از ۶۳ هزار واحد مسکونی به صورت خودمالکی، حمایتی، نوسازی مردمی، مسکن اقشار و غیره در استان در حال ساخت بوده که از این تعداد تاکنون ۱۴ هزار واحد تکمیل شده است.
کد خبر: ۹۶۱۱۲۲۱
|
۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۷

احداث ۶۳ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی در گلستان

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛سیدمحمد حسینی مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه تأمین مسکن، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت شهید رئیسی است، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 63 هزار واحد مسکونی به صورت خودمالکی، حمایتی، نوسازی مردمی، مسکن اقشار و غیره در استان در حال ساخت بوده که از این تعداد تاکنون 14 هزار واحد تکمیل شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اضافه کرد: از 14 هزار واحد مسکونی که تکمیل شده، حدود 10 هزار واحد به مرحله افتتاح و بهره برداری رسیده و چهار هزار واحد مسکونی نیز آماده تحویل است.

وی یکی از موانع و مشکلات در اجرای طرح‌های حوزه مسکن به ویژه در استان‌های شمالی را کمبود زمین عنوان کرد و گفت: تا کنون بیش از 400 هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این استان تامین شده و ایجاد شهرک‌های مسکونی از دیگر برنامه‌های بخش تأمین مسکن در استان است.

حسینی با اشاره به برنامه ابلاغی ساخت 79 هزار واحد مسکونی در شهرهای استان خاطرنشان کرد: بیش از 90 درصد تعهدات اداره کل راه و شهرسازی استان تا کنون انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به اجرای چهار طرح راهسازی در استان گفت: یکی از مصوبه‌های سفر اول رئیس جمهور شهید به استان توسعه، تعریض و بهسازی محور بندرترکمن به آق قلا بود که در دور دوم سفر باند جنوبی این محور که از مطالبه‌های جدی مردم استان بود به بهره برداری رسید.

وی اعلام کرد: در دولت سیزدهم بیش از 39 کیلومتر راه در استان گلستان احداث شده است، در حالیکه در مدت مشابه دولت قبل این عدد حدود 26 کیلومتر بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار