خبرهای داغ:
سردار فدا:

انتخابات صحنه پاسداشت خون شهیدان است

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: انتخابات یکی از میدان‌هایی است که مردم شریف ایران با حضور در این صحنه پاسداشت خون شهدا را عهده دار هستند.
کد خبر: ۹۶۱۱۳۰۷
|
۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری یسیج از اصفهان، سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در یادواره شهدای ورزشکار خمینی شهر در جمع ورزشکاران و خانواده شهدا اظهار داشت: شهرستان خمینی شهر یکی از شهرستانهایی است که به اندازه یک استان شهید تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده است. 

وی با بیان اینکه شهدا جان خود را برای عظمت و عزت ایران فدا کردند، افزود: امروز جامعه نوجوان و جوان ما باید امانتدار خون شهدا باشند. 

فدا گفت: جوانان زمان جنگ و جوانان جبهه مقاومت یک هدف و یک مسیر برای مبارزه را انتخاب کردند. 

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) تصریح کرد: انتخابات یکی از میدان‌هایی است که مردم شریف ایران با حضور در این صحنه پاسداشت خون شهدا را عهده دار هستند. 

وی با بیان اینکه نهضت جمهوری اسلامی ایران با رهبری آیت الله خمینی(ره) قانون جنگل را از بین برد و اکنون رهبر معظم انقلاب سردمدار مقاومت در دنیاست، تشریح کرد: تداوم انقلاب قطعی است، با وجود شرایط کنونی جامعه، وظیفه تک تک مردم است که رئیس جمهوری اصلح برای کشور انتخاب کنند تا بتواند تهدیدها را به فرصت تبدیل کند و از بار مشکلات کشور بکاهد نه اینکه معضلات کشور را چند برابر کند.

فدا گفت: شهرستان خمینی شهر از جمله شهرهایی بود که در دور اول انتخابات ریاست جمهوری حضور 67 درصدی داشت، امید است در انتخابات پیش رو این مشارکت به 70 درصد و بالاتر از این عدد برسد. 

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) خاطرنشان کرد: رئیس جمهوری انتخاب کنیم که در برابر تحریم‌ها مقاومت کند، شخصیتی هم‌سطح شهید آیت الله رئیسی و بلکه بالاتر از شهید رئیسی باشد و بتواند پروژه‌های نیمه تمام او را به پایان برساند.

به گزارش بسیج مراسم تجلیل از ۷۰ خانواده شهید ورزشکار شهرستان خمینی‌شهر در زورخانه امام رضا(ع) محله فروشان با حضور مردم و مسوولان استان و شهرستان برگزار شد.

شهرستان خمینی ‌شهر ۲۳۰۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار