فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان مطرح کرد؛

مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده امنیت پایدار

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان گفت: مشارکت در انتخابات سبب امنیت می‌شود و در سایه امنیت، پیشرفت به وجود می‌آید.
کد خبر: ۹۶۱۱۳۴۰
|
۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛ سرهنگ پاسدار صابر حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان شهر میلاجرد گفت: «نعمت»، «رزق» و «برکت» سه کلمه کلیدی در زندگی روزمره هستند. به تمام ورودی‌های زندگی «نعمت» و آنچه که نصیب انسان می‌شود «رزق» گفته می‌شود و «برکت» به پاداش رزقی که در راه خدا صرف می‌شود؛ اگر امروز زندگی شما برکتی پیدا کرده بدانید که در راه خدا قدم بر داشته‌اید.

وی با اشاره به سخنان شهید «عبدالمهدی مغفوری» که پایگاه‌های بسیج را سفارتخانه‌های امام زمان (عج) می‌دانست، افزود: اکنون نسیم ظهور امام زمان (عج) در حال رسیدن است؛ نزدیک قله هستیم و باید تلاش کنیم که قدم‌های استوار در این راه برداریم و زمینه ظهور را فراهم کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان با بیان این نکته که دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال این است که ظهور اتفاق نیفتد، گفت: امروزه نگرش دشمن نسبت به میدان نبرد تغییر کرده و اساسی‌ترین میدان نبرد، جنگ شناختی است که به عنوان ششمین میدان نبرد به شمار می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال تضعیف باورها و ارزش‌های دینی است، گفت: مقام معظم رهبری در سال ۹۸ درباره جنگ ترکیبی و شناختی تذکر دادند؛ جنگ شناختی ذهن‌ها را چارچوب بندیکرده و آنچه را که به اذهان القا کرده، مدیریت می کند بدون این که فرد متوجه تغییر نگرش خود شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان گفت: امروز تمدن غرب به دنبال سلطه بر جهان است تا تمدن‌ها را به زوال و انحطاط بکشاند.

وی با اشاره به تفرقه افکنی‌ها و نقشه‌های دشمنان برای نابودی جمهوری اسلامی، بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ۴۵ سال است که در تلاشند در سه سطح راهبردی، عملیاتی و تاکتیکی به جمهوری اسلامی ضربه بزنند و در این راستا مسئولین، جامعه نخبگانی و مردم را مورد هدف قرار داده‌اند.

سرهنگ حیدری، مردم را مولفه اصلی قدرت نظام دانست و تصریح کرد: دشمنان با ایجاد فتنه‌های مختلف در دهه‌ها و سال‌های متوالی و ایجاد آشوب و تخریب چهره‌های مردمی سعی در نابودی نظام اسلامی داشتند اما با هوشیاری و بصیرت مردم ایران تمامی نقشه‌های آنان خنثی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان «اغتشاشات»، «رسانه» و «تخریب» را سه ضلع جنگ شناختی دانست و گفت: اگر در جنگ ترکیبی مراقب نباشیم دشمنان فتنه ایجاد می‌کنند و برای این کار تمامی اقشار مردم را درگیر می‌کنند تا این سطوح نسبت به امورات مختلف کشور بی‌تفاوت شوند.

وی خاطرنشان کرد: در این دوران اگر متوجه نشویم عاشورا و عبرت عاشورا چیست؛ ضرر کرده‌ایم. اکنون نباید بی‌تفاوت بود و برای به دست آوردن پیشرفت‌های بیشتر باید مشارکت را افزایش دهیم چراکه مشارکت در انتخابات سبب امنیت می‌شود و در سایه امنیت، پیشرفت به وجود می‌آید.

خبرنگار: زهرا خسروبیگی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار