مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان:

مردم باعث اقتدار و امنیت نظام هستند

حجت الاسلام اکبر پور گفت: حضور حداکثری اولین تکلیف همه مردم است که هر رای مردم یک ستون از ستونهای استقامت نظام است.
کد خبر: ۹۶۱۱۴۵۸
|
۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در نشست روشنگری و جهاد تبیین که در نماز خانه راه آهن جنوب شرق کشور برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا گفت: تا کنون ۱۴دوره از انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده است که؛ میانگین حضور مردم در این انتخابات حدود  ۶۵ تا ۷۰ درصد بوده است.


وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(حفظه الله)افزود: اگر افرادی پای صندوق رای نمی آیند نباید او را در شمار دشمن و ضد نظام و انقلاب نوشت، اینها افرادی هستند که به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی از نظام دلگیر و ناراحت هستند.

اکبر پوربا تاکید بر این نکته که نباید بر طبلی  که دشمن می کوبد بکوبیم، بیان کرد: تعداد محدود و اندک با حکومت ایرانی و ولایی مخالف هستند.

وی با بیان اینکه انتخابات در هر کشوری یکی از بزنگاه های مهم است، خاطرنشان کرد: آنقدر که انتخابات ایران مهم و حساس و در دیدگاه جهانیان است، انتخابات هیچ کشوری زیر ذره‌بین دشمن قرار نمیگیرد انتخابات ایران هم برای دوستان و هم برای دشمن مهم است.

اکبر پور با اشاره به منویات مقام عظمای ولایت تصریح کرد: انتخابات ایران لیله القدرنظام و حائز اهمیت است،
همان گونه که سرنوشت انسان در شب قدر معین می شود در انتخابات هم سرنوشت چهار ساله کشور معین می شود و ممکن است هشت سال و شاید ده ها سال اثرات آن  برجامعه باقی بماند.

وی با بیان اینکه انسان نمی تواند نسبت به سرنوشتش بی توجه باشد، تاکید کرد: رای  فرد فرد، افراد جامعه مهم و تاثیر گذار است رهبر انقلاب هم یک رای دارد و همه ما هم مانند حضرت آقا یک رای داریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان با اشاره  به شهدای گرانقدری  چون رجایی و رئیسی اذعان داشت ا ین شهدا با دل و جان برای مردم خدمت کردند برای ما فرق دارد کسی را انتخاب کنیم که خادم مردم و ملت باشد و در سختی‌ها و بحران ها در کنار مردم باشد و به آنها خدمت رسانی کند و مایه امید و دلگرمی مردم باشد.

وی ادامه داد: در ۲۷روز خدمت دولت شهید رجایی هنوز شاهد اثرات مثبت طرح و طرهایش  در جامعه هستیم، شهید رجایی  درد جامعه  را درک میکرد و  با دل و جان زحمت کشید و به مردم خدمت کرد.

اکبر پور، با بیان طرح ۶۰ساله شهید رجایی که برای مشکلات اقتصادی و مردم رنج کشیده رقم خورد و ماندگار شد، اظهار داشت: افرادی هم در این سمت  روی کار آمدند و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیر سوال بردند.

وی با اشاره به حضور رئیس جمهور شهید در مناطق سیل زده  بلوچستان یادآور شد: شهید رئیسی شخصا به مناطق سیل زده جنوب استان سفر کردند تا از نزدیک با مردم دیدار کنند و مشکلات آن منطقه را بررسی و حل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبر پور در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: قبل از هر انتخاباتی دشمن حرف های زیادی می زندو گزافه های  بسیاری می گوید که نباید به آنها گوش داد و عمل کرد.

وی تاکید کرد: همه ما به عنوان افرادی که روزی خور  سفره انقلاب هستیم  وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان بیان داشت:همه ما دو تکلیف داریم اولین تکلیف حضور حداکثری است که هر رای مردم یک ستون از ستونهای استقامت نظام است.

وی ادامه داد: هرجا مردم پای نظام و همراه بودند دشمن نتوانسته به کشور آسیب برساند، بلکه توطئه‌هایش نقش برآب شده است و راهی به جایی نبردند.

 وی مردم را باعث  اقتدار و امنیت، نظام دانست و خاطرنشان کرد:همه باید تلاش کنیم تا حضور حداکثری در انتخابات شکل بگیرد.

اکبر پور تکلیف دوم را، انتخاب فرد اصلح عنوان کرد و اذعان داشت: به شخصی باید رای دهیم که امتدادی برای قله انقلاب باشد.

وی ادامه داد: نباید مشکلات را به پای انقلاب نوشت بلکه مشکلات را باید به پای انتخابات نوشت.

اکبر پور انتخابات را  امانت دانست و افزود: امانت را باید به اهلش سپرد، امانت خون شهدا است.

وی تاکید کرد: ما به دنبال خادم هستیم که برای ما خادمی کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار