در پیام خانواده معظم شهید جلیل و مردم روستا آمده است؛

شهدا زیباترین حماسه‌ها را در تاریخ ایران اسلامی خلق کردند

شهدا زیباترین حماسه‌ها را در تاریخ ایران اسلامی خلق کردند
خانواده معظم شهید امنیت انتخابات «فرهاد جلیل پیران» و مردم روستای دره شور با صدور پیامی از مردم و مسئولان شرکت کننده در مراسم شهید قدر دانی کردند.
کد خبر: ۹۶۱۱۴۶۶
|
۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دراین پیام آمده است: امروز عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون تمام شهدایی است که در مسیر حفظ این نظام و انقلاب، رشادت‌ها آفریده و زیباترین حماسه‌ها را در تاریخ این کشور خلق کردند. 

خانواده معظم شهید «فرهاد جلیل پیران» و مردم روستای دره شور از حضور پرشور خیل مردم عزیز ایران اسلامی؛ هم استانی های ولایت مدار و مردم با غیرت شهرستانهای لردگان، خانمیرزا و فلارد صمیمانه تشکر کردند.

در این پیام آمده است: مردم عزیز از ابتدای انتشار خبر شهادت عزیزدلمان شهید" فرهاد جلیل پیران" تا مراسم باشکوه تشییع و تدفین پیکر پاک شهید در کنارمان بودند و ماندند تا تسلی خاطر برای ما باشند.

همچنین جا دارد از حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام نماینده معزز ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد؛ سردار قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، سردار منوچهر امان اللهی فراجای استان، سبز پوشان و جان بر کفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،نيروی فراجا، بسيجيان مخلص، مسئولان کشوری و لشکری نظامی و انتظامی، ائمه جمعه و جماعات  و مدیران و کارکنان ادارات شهرستان ها که از ابتدای خبر شهادت شهید جلیل پیران تا برگزاری مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک شهید در کنارمان بودند کمال تقدیر و تشکر را داریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار