نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد؛

روز جمعه روز تعیین سرنوشت چهارساله کشور است

روز جمعه روز تعیین سرنوشت چهارساله کشور است
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: روز جمعه روز تعیین سرنوشت چهارساله کشور است.
کد خبر: ۹۶۱۱۵۱۷
|
۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام،اظهار داشت: روز جمعه روز تعیین سرنوشت چهارساله کشور است؛ سرنوشت ۸۰ میلیون جمعیت و میلیون‌ها ظرفیت و فرصت است. معمولا در چنین ایامی فضای غبارآلودگی و شبهه بر ذهن‌ها و فکرها حاکم شده و انسان را از وظیفه مهم اجتماعی و دینی بازمی‌دارد، مراقب باشیم تحت تأثیر این فضاهای مسموم قرار نگرفته و مشارکت فعال و جدی در انتخابات و انتخاب اصلح را از برنامه جمعه خود حذف نکنیم؛ شهید رئیسی و دیگر شهدا منتظر ما پای صندوق‌های رأی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، افزود: ملت ایران نشان داده که پایمال‌کننده خون شهدا نیست، از کربلا آموخته است که باید کار زینبی کرد، کار زینبی ما بعد از شهادت شهید رئیسی، رفتن همگانی پای صندوق رأی است.

امام جمعه شهرکرد، گفت: یکی از القائات مسموم آن است که گفته شود، عده‌ای پای صندوق رأی می‌روند و رئیس ‌جمهور انتخاب می‌شود، ضرورتی به رفتن من نیست. انتخابات با رأی بالا حتما متفاوت است از انتخابات با رأی پایین، بیایید جمعه ۱۵ تیرماه کشوری مقتدر برای خود رقم بزنیم و از انتخاب اصلح هم غافل نشویم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار