خبرهای داغ:
جهاد تبیین/ مشارکت حداکثری

با حضور حداکثری و مجاهدانه خود انتخاب اصلح داشته باشیم

با حضور حداکثری و مجاهدانه خود انتخاب اصلح داشته باشیم
فرمانده تیپ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: باید شناخت دقیقی نسبت به دشمن و دوست نظام داشته باشیم و با حضور حداکثری و مجاهدانه خود انتخاب اصلح داشته باشیم.
کد خبر: ۹۶۱۱۶۷۸
|
۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰

قزوین_ سرهنگ علی محمودی فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگوی اختصاصی با بسیج بیان کرد: ایام بسیار حساس و سرنوشت سازی برای کشور عزیز ما است و برای مشروعیت و مقبولیت بخشی به نظام باید در انتخابات شرکت کرد.

وی افزود: این هنر امام راحل بود که اصل دموکراسی یا مردم سالاری دینی را با مشروعیت حکومت اسلامی ادغام کرد و یک معجزه‌ای ایجاد شد زیرا تا پیش از پیروزی انقلاب ایران، جهان به دو قدرت تقسیم شده بود اما با ظهور پدیده جدیدی به نام انقلاب اسلامی، معادلات جهانی به هم ریخت.

شکل‌گیری نظام سلطه‌ستیز با پیروزی انقلاب اسلامی ایران 

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی جهان را به دو گروه سلطه‌گر و سلطه‌پذیر تقسیم کرده بودند و برخی کشورها ناچار به پذیرش این سلطه بودند اما با ظهور و بروز انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل یک پدیده جدیدی به نام نظام سلطه‌ستیز شکل گرفت.

وی ادامه داد: در آموزه‌های دینی ما موضوع سلطه‌ستیزی جزو ارکان اصلی محسوب می‌شود و مسلمانان باید پیرو فرهنگ دفاع از مظلوم و دفع ظالم باشند.

انقلاب اسلامی الگویی بی‌نظیر برای مستضعفان جهان

محمودی خاطرنشان کرد: خوشبختانه پس از گذشت ۴۵ سال، انقلاب اسلامی ایران به الگویی بی‌نظیر برای مستضعفان جهان تبدیل شده و بسیاری از کشورها با الگوبرداری از انقلاب اسلامی ایران، فارغ از هر دین و مذهبی که دارند ایستادگی در مقابل ظالمان و کسب استقلال را الگوی خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: سلطه‌گران پدیده و معجزه انقلاب اسلامی ایران را نمی‌پذیرند بنابراین با استفاده از ابزارهای مختلف از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب با ایجاد تردید در میان مردم و ترور علمای دینی و فرماندهان تلاش کردند تا این انقلاب نوپدید را از بین ببرند اما به برکت خون شهدا ناکام ماندند.

مردم در تعیین سرنوشت کشور تاثیرگذار هستند

این مسئول تصریح کرد: نهال انقلاب اسلامی که توسط امام راحل کاشته و محافظت شد پس از گذشت ۴۵ سال به درخت تناوری تبدیل شده که نمی‌توان هیچ خدشه‌ای بر آن وارد کرد و همچنان استوار به عنوان یک شجره طیبه پابرجاست.

وی عنوان کرد: دشمنی دشمنان از ابتدای انقلاب تا به امروز نه تنها کم نشده بلکه بیشتر و پیچیده‌تر هم شده است و امام راحل از سال ۴۲ همواره به مشارکت مردمی تاکید داشتند و وقتی هم که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید برای مشروعیت بخشی آن در جامعه فرمودند تا به رای گذاشته شود که در نهایت بیش از ۹۸ درصد مردم، رای آری به نظام جمهوری اسلامی ایران دادند.

محمودی تاکید کرد: موضوع برگزاری انتخابات هم یکی دیگر از هنرهای امام راحل بود و براساس قانون اساسی، مردم در تعیین سرنوشت کشور تاثیرگذار هستند در حالی که در برخی کشورها انتخابات احزاب، حالت انتصابی و از قبل مشخص شده است، اما هنر انقلاب اسلامی است که همه مردم حتی افرادی که در روستاهای دوردست زندگی می‌کنند حق رای دارند.

تک تک آرای مردم ایران ارزشمند است

وی خاطرنشان کرد: تک تک آرای مردم ایران ارزشمند و تاثیرگذار است و همواره در طول این سال ها انتخابات در فضایی کاملا سالم برگزار شده است بنابراین با توجه به اهمیت انتخابات همه واجدین شرایط باید پای صندوق حاضر شوند.

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: مردم ایران همیشه پای کار انقلاب بودند و امیدواریم امروز هم شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق ‌رای باشیم و با حماسه‌آفرینی مردم در این رویداد بزرگ سیاسی، جشن پیروزی را برگزار خواهیم کرد.

وی در مورد مولفه‌های مهم برای داشتن انتخاب اصلح گفت: منبع این شاخص، قانون اساسی و بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری است به طوری که براساس فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب برای انتخاب فرد اصلح، ویژگی‌هایی همانند دلسوز بودن و داشتن روحیه تلاشگری و مدیریت کارآمد ذکر شده است.

خنثی سازی توطئه دشمنان با انجام جهاد تبیین

محمودی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان انقلاب و نظام در جنگ شناختی تلاش دارند تا با ایجاد ناامیدی از طرق مختلفی از قبیل دروغ‌پردازی، شبهه افکنی، تهمت زدن و سیاه‌نمایی و وارونه جلوه دادن حقایق در ذهن مخاطبان تاثیر بگذارند لذا ضرورت دارد با جهاد تبیین و روشنگری از طریق ارائه سند و مدرک، توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی خاطرنشان کرد: با دروغ پردازی رسانه‌های معاند ممکن است این موضوع در ذهن مخاطب نقش ببندد که حضور یا عدم حضور آنان در انتخابات، تاثیری در تعیین سرنوشت کشور ندارد و متاسفانه در این عرصه دست‌های عناصر ضد انقلاب و نفوذی‌های صهیونیستی دیده می‌شود که برای ضربه زدن به ریشه انقلاب توطئه می‎کنند.

ضرورت امیدآفرینی و بیان دستاوردهای عظیم انقلاب

این مسئول گفت: امیدآفرینی و بیان دستاوردهای عظیم انقلاب و اقدامات انجام شده در طول مدت مسئولیت دولت رئیس‌جمهور شهید آیت الله رئیسی در خنثی کردن نقشه‌های دشمنان در جنگ شناختی بسیار موثر است.

وی عنوان کرد: دشمن با استفاده از سه ابزار زر و زور و تزویر به دنبال تحقق اهداف پلید خود است و با صرف سرمایه‌های عظیم برای انحراف مسیر قطار انقلاب توسط گروهک‌ها، منافقین، سلطنت‌طلبان و گروه‌های تکفیری و برخی مدیران ناکارآمد تلاش می‌کند همچنین ایجاد رعب و دلهره در دل مردم و هوچی‌گری و وارونه جلوه دادن حقایق علیه نظام جمهوری اسلامی ایران با استفاده از سکوهای مختلف انتشار از دیگر اقدامات دشمنان است.

سرهنگ محمودی بیان کرد: مردم ایران برای حفظ امنیت پایدار کشور، رشد و تعالی کشور و داشتن زندگی بهتر در انتخابات شرکت کنند چراکه تک تک آرا ارزشمنده بوده و سرنوشت ساز است.

وی خاطرنشان کرد: دستاوردهای انقلاب بسیار عظیم است و برای درک بهتر آن باید به بررسی تفاوت‌ها در بخش‌های مختلف کشور در قبل و بعد از انقلاب بپردازیم؛ ضمن اینکه برای پیشران امور کشور در عرصه‌های مختلف نظیر حوزه هسته‌ای، سلول‌های بنیادی، در عرصه خدمت‌رسانی به مردم، امور عمرانی و مهندسی و زیرساختی شرکت نفت و سایر حوزه‌ها شهدای فراوانی تقدیم نظام شده‌اند که ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش برای افزایش جامعه نخبگانی، انجام اقدام مجاهدانه برای رسیدن به خودکفایی در بخش کشاورزی، اقدامات صورت گرفته در عرصه موشکی و دفاعی کشور و همه امور انجام شده برای ارتقای کشور در حقیقت جهاد است و همه کسانیکه در این مسیر شهید شدند مورد تکریم جامعه هستند. 

تک تک رای‌های مردم، مشت محکم بر دهان یاوه‌گویان است

سرهنگ محمودی خاطرنشان کرد: اصل موضوع در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، حضور حداکثری است و تک تک رای‌های مردم، مشت محکم بر دهان یاوه‌گویان است و با هر انگشتی که بر برگه آرا مهر می‌زنیم گویا چشم دشمنان را کور می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از همه اقشار جامعه تقاضا می‌کنم برای ترغیب کسانیکه در دور اول انتخابات ریاست جمهوری به دلایل مختلف شرکت نکرده بودند تلاش کنند زیرا حضور حداکثری سرنوشت ساز خواهد بود و دشمن در تلاش است تا انقلاب را به لبه پرتگاه هدایت کند البته این خیال باطلی است و هرگز به هدف شوم خود نخواهد رسید.

این مسئول عنوان کرد: اینکه افراد به چه کسی رای خواهند داد در اولویت دوم اهمیت قرار دارد، موضوع مهم نخست حضور حداکثری است. 

وی خاطرنشان کرد: فرد منتخب باید با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی، نگاه به غرب نداشته باشد و دلبسته مردم باشد البته هر دو نفر کاندیدای ریاست جمهوری تایید شده شورای نگهبان هستند لذا ما هر دو نامزد انتخاباتی را فرزندان انقلاب می‌دانیم.

با حضور حداکثری و مجاهدانه خود انتخاب اصلح داشته باشیم

محمودی تصریح کرد: برای انتخاب فرد اصلح باید توجه داشته باشیم و ببینیم توپخانه دشمن به سمت چه کسی است، علیه کدام جریان سخن گفته و برای تایید کدام جریان تشویق و ترغیب می‌کند. باید شناخت دقیقی نسبت به دشمن و دوست نظام داشته باشیم و با حضور حداکثری و مجاهدانه خود انتخاب اصلح داشته باشیم.

وی در پایان گفت: ما از حضرت فاطمه زهرا(س) الگو می‌گیریم که اولین شخصی بودند که در جهاد تبیین برای دفاع از امام مظلوم خود تلاش کرد، امیدواریم نتیجه حماسه حضور مردم شادی آفرین بوده و هم اینکه کشور در راستای فرهنگ و نهضت حسینی به مسیر خود ادامه دهد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار