پیام تشکر و قدردانی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از حضور پرشور مردم

سردار زارع کمالی : حماسه‌ی حضور عظیم مردم عزیز استان یزد در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران با مشارکت حداکثری، برگ زرین دیگری را بر افتخارات بزرگ این استان رقم زد.
کد خبر: ۹۶۱۱۸۳۴
|
۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با صدور پیامی از حضور پر شور و آگاهانه ی مردم دارالعباده در پای صندوق های رای در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر کرد. 

بسم الله الرحمن الرحیم
مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل‏

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در برهه‌های مختلف و در طی سالیان پر از فراز و نشیب خود، به پشتوانه‌ی عظیم ولایت و مردم‌سالاری، به عزتی روزافزون دست یافته و اصالت خویش را به رخ جهانیان کشیده است.

در آستانه‌ی ماه محرم و شهادت اباعبدالله الحسین(ع)، حماسه‌ی حضور عظیم مردم عزیز استان یزد در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران با مشارکت حداکثری، برگ زرین دیگری را بر افتخارات بزرگ این استان رقم زد؛ حسینیه ایران و دارالعباده‌ی یزد، یکبار دیگر با حضور آگاهانه و پرشور، دفاع جانانه‌ی خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به همگان نشان داد.

اینجانب ضمن تسلیت ایام سوگواری آل‌الله(ع)، با همه‌ی وجود، خداوند حکیم و عزیز را سپاس میگویم و از شما مردم بزرگوار دارالعباده عمیقاً تشکر مینمایم که به توفیق الهی و با عزم راسخ خود چنین صحنه‌ی باشکوهی را رقم زدید.

درود و سلام خدا بر شما مردم عاشق و با بصیرت؛ به امید تحقق تمدن نوین اسلامی و ظهور آن منجی یگانه‌ی عالم بشریت
اللهم عجل لولیک الفرج

سرتیپ دوم پاسدار حسین زارع کمالی
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد

ارسال نظرات
آخرین اخبار