خبرهای داغ:

قدردانی مسئولین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از حضور بصیر و آگاهانه مردم در انتخابات

همدان-فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان طی پيامي از مردم ولایتمدار استان همدان برای حضور حماسی و پرشور در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری صميمانه قدردانی کردند.
کد خبر: ۹۶۱۱۹۴۷
|
۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرتیپ دوم پاسدار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) و حجت‌الاسلام الیاس نجاری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان طی پيامي از مردم ولایتمدار استان همدان برای حضور حماسی و پرشور در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری صميمانه قدردانی کردند.

متن پيام به اين شرح است:

مردم همیشه در صحنه دارالمومنین و دارالمجاهدین استان همدان با حضور حماسی، پرشور، گسترده و غرورانگیز در دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر برگ زرینی بر تاریخ افتخارات استان ثبت کردند.

مردم فهیم و بصیر استان همدان بار دیگر با هوشیاری و حضور دشمن‌شکن خود در انتخابات در کنار ملت شریف ایران اسلامی، توطئه‌های دشمنان را خنثی و نقش برآب کردند.

درود و سلام خدا بر شما مردم عزیز و همیشه درصحنه استان همدان که با لبیک به ندای رهبر و مولای خود، امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) و حضور آگاهانه خود در انتخابات، گامی بلند در مسیر امنیت، اقتدار و استقلال کشور برداشتید و بی‌شک این امر اجری عظیم خواهد داشت.

در پایان از همه دست‌اندرکاران اجرایی و نظارت، نیرو‌های نظامی و انتظامی، امنیتی و رسانه‌های عمومی قدردانی می‌نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار