خبرهای داغ:
حجت الاسلام ماندگاری

عزاداری حسینی رمز بقای اسلام است.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی ماندگاری گفت : عزاداری رمز بقای اسلام است و ما با عزاداری برای امام حسین (ع) مکتب امان حسین را زنده نگه می داریم.
کد خبر: ۹۶۱۱۹۵۶
|
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ماندگاری به مناسبت دهه اول ماه محرم در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا علیه السلام  به سخنرانی و بیان مطالب در خصوص اهمیت ماه محرم پرداخت.

حجت الاسلام ماندگاری گفت:  امام حسین علیه السلام یک مکتب‌ و منطق است و به نشان می‌دهد که باید در خدا جهاد کنیم و به درجه رفیع شهادت برسیم. شرکت در مراسم عزاداری محرم تعظيم به شعائر اسلام است.

وی افزود: 

عزاداری برای امام حسین علیه السلام یک پرچم است و نشان می دهد که ما شعائر اسلام احترام می گذاریم و شیعه امام علی علیه السلام هستیم. همچون که در یک جامعه اسلامی مسجد پرچم است و مراسم هایی مثل ۲۲ بهمن و روز قدس که پرچم مبارزه با ظلم است. 

وی در آخر گفت: عزاداری رمز بقای اسلام است و ما برای پاسخ به شبهات پیرامون مراسم ماه محرم می توانیم به راحتی به سوالات اعم از چرایی شرکت در عزاداری محرم و چیستی مراسم محرم و چگونگی شرکت در این مراسم عزیز پاسخ دهیم.

ماندگاری گفت: امام حسین علیه السلام جان خودشان و خون خودشان را فدا کردن تا ما از زندان جهالت رها شویم و وظیفه ما است آرمان های ایشان را زنده نگهداریم.

و همچنین تعظيم به شعائر اسلام کنیم و اسلام را زنده نگه داریم خودمان را پاک کنیم از جهالت و نادانی رها شویم و بایستی با طهارت وجود وارد این مراسم شویم و در آخر هم مراقب باشیم که مراسم عزاداری خطایی انجام ندهیم و همیشه مرام محرم و عزای حسینی را با خود داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار