خبرهای داغ:

پویش «برای وطنم» در سرخه اجرا شد

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) گفت: همزمان با برپایی مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، پویش «برای وطنم» با حضور بسیجیان و خانواده های آن ها در شعب اخذ رأی برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۲۰۰۸
|
۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، پویش «برای وطنم» همزمان با مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد.

طاهره فیض از بسیجیان این پایگاه مقاومت در حاشیه برپایی این پویش در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با پانزدهم تیرماه همه آمدند تا سرنوشت خود و کشور را رقم بزنند و بار دیگر عظمت این شکوه را نشان دهند.

او افزود: در این راستا یکی از نوگلان بسیجی با خلاقیتی زیبا برای خود تعرفه، شناسنامه و نقاشی آماده کرده و روی تعرفه آماده شده نوشت یار امام زمان (عج) و با این خلاقیت زیبا همراه با خانواده در شعب اخذ رأی حضور یافت.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ادامه داد: کودکان از ورزشکار و محصل تا خردسال آمدند و در این صحنه ملی مشارکت کردند تا بگویند آینده کشور ایران برایشان مهم است و سربازان ولایت هستند و خواهند بود و برای ایران سربلند تلاش خواهند کرد.

فیض اضافه کرد: بسیجیان همیشه در صحنه به صورت خانوادگی به پای صندوق های رای رفته و بار دیگر احساس مسئولیت خود در برابر این آزمون الهی به نمایش گذاشته و با انتخاب خود حماسه ای دیگر خلق کردند و ناامیدی دشمن را رقم زدند.

او تصریح کرد: تکواندوکاران بسیجی نیز به صورت گروهی و بانشاط و امید در شعبه اخذ رأی برای خلق حماسه ای دیگر در این آزمون سیاسی حضور یافتند و مشارکت خود را درپای صندوق رای به نمایش گذاشتند. همچنین از رأی اولی ها توسط ریاست هیئت تکواندو استان سمنان و شهرستان با اهدای گل تقدیر شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در خاتمه گفت: غبارروبی و نظافت پایگاه به مناسبت ماه محرم توسط گروه جهادی یاوران حضرت زینب (س) این پایگاه مقاومت انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار