فرمانده سپاه حضرت روح الله خبر داد:

ارائه خدمات توسط ۶۰ مجموعه ورزشی سپاه به مردم استان مرکزی

سردار مرتضی عمو مهدی گفت:در راستای غنی‌سازی و استفاده بهینه از اوقات فراغت جوانان و نوجوانان طرح های مختلفی در بسیج از جمله طرح شهید عجمیان در دستور کار قرار گرفته و خوشبختانه سطح استقبال بسیار خوب است.
کد خبر: ۹۶۱۲۰۳۲
|
۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سردار مرتضی عمومهدی فرمانده سپاه حضرت روح الله استان مرکزی در حاشیه بازدید از فعالیت های مرکز تربیت بدنی سپاه، از مدرسه فوتبال بسیج اراک و برخی رشته های باشگاه مقاومت بسیج بازدید به عمل آورد.

سردار عمومهدی در این بازدید ضمن دیدار صمیمی با نوجوانان در مدرسه فوتبال بسیج اراک آنها را تمثال زیبای هویت فرهنگی جامعه دانست و گفت: ورزشکاران یک الگوی تکثیر پذیر در جامعه محسوب می شوند و نقش مهمی در پیشبرد اهداف جامعه دارند و لذا توجه همه جانبه به این عزیزان یک ضرورت مهم است.

فرمانده سپاه حضرت روح الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه انتقال امید و نشاط به نوجوانان از مهمترین اولویت های امروز جامعه ما است، افزود: باید نوجوانان سرشار از افتخار، شادابی و امید به آینده باشند تا بتوانند در ساخت ایران قوی نقش آفرین باشند.

وی بیان کرد: به برکت فرهنگ و تفکر بسیج امروز نوجوانان زیادی در بخش های مختلف بسیج در حال فعالیت هستند که ورزش و امورات فراغت از جمله آنها است.

سردار عمومهدی افزود: در راستای غنی‌سازی و استفاده بهینه از اوقات فراغت جوانان و نوجوانان طرح های مختلفی در بسیج از جمله طرح شهید عجمیان در دستور کار قرار گرفته و خوشبختانه سطح استقبال بسیار خوب است.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۰ مجموعه ورزشی در قالب سالن های ۹ دی، صالحین و مرکز شهدای بسیج اراک در حال خدمت رسانی ورزشی، فرهنگی و اوقات فراغت به مردم و بسیجیان هستند،گفت: خوشبختانه سپاه حضرت روح الله طی چند سال اخیر توانسته گام های بلندی در راستای قهرمان پروری در سایر رشته های ورزشی بردارد و این رویکرد با قوت ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها